SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc dla laika?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 821

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 6 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35
Witam wszystkich serdecznie.
Mam
Na imie Joanna, mam 27 lat i zmagam sie z nadwaga.
Odkad pamietam bylam dziewczyna przy kosci, z tym ze wieku nastoletnim moja waga miescila sie w granicach normy. Glwonym problemem byla zwiotczala skora, ktora mam do dzis. Podobno moja skora nie produkuje kolagenu, tak kiedys uslyszalam od lekarza. Jak jest nie wiem, bo nie o tym ten temat.
W obcenej chwili waze 73 kilo przy wzrocie 163 cm. Jakims sposobem w ciagu roku wskoczylo mi jakies 8 kg. Mysle, ze to przez prace na nocnej zmianie, wieczny deficyt snu, brak energii bardzo malo Ruchu.
Wykupilam karnet na silownie, ale kompletnie jestem zielona. Nie wiem co z czym "sie je". Pracuje fizycznie 8h dziennie, wracam z pracy nie raz wykonczona i zauwazylam, ze po silowni jestem zmeczona jeszcze bardziej. Bardzo prosze o wskazowki. Na co zwrocic uwage jesli moja o diete, kalorycznosc. Jakie cwiczenia wykonywac na poczatku, biorac pod uwage, ze kondycja jest niemal zerowa. Chcialabym schudnac ale i odbudowac miesnie, poprawic kondycje. Kompletnie sie na tym nie znam. Moze ktos mi pomoze? Ewentualnie czy moge siegnac po jakies suplementy? I jesli tak to jakie bylyby dla mnie dobre? Przepraszam, ze to tak chaotycznie opisuje, nie jestem najlepsza jesli chodzi o budowe zdan i opisywanje sytuacji. Bede wdzieczna za kazda chec pomocy. Pozdrawiam wszystkich.
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący