SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Naczynioruchowy nieżyt nosa

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 244670

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6
po badaniu TSH, T3 i T4 o ile dobrze pamiętam nazwy. A skąd wiesz że to niemożliwe? Skoro ma wpływ na traczyce może pośrednio lub bezpośrenio działa też na śluzówkę nosa. W końcu śluzówki to jego środowisko i siedzi w przewodzie pokarmowym. To naprawdę niedaleko do nosa w którym panują dla niego dobre warunki. Może to za daleko posunięta teza i może się mylę w końcu nie jestem lekarzem. Wiem jedno. 4 lata temu lekarze mówili mi że mam zespół jelita grubego. Dziś wiem że kłopoty te spowodowane są złą pracą tarczycy a ta może niedomagać przez helikobaktera albo helio jest czymś "extra". Ja nie wierzę że nos nagle zatyka mi się od tak sobie bo mam 30 lat. Coś przestało działać i przestało z jakijś przyczyny. Szukam po omacku bo lekarze wyśmiewają takie dolegliwości i każda próba poradzenia się kończy się sentencją że szuka się dziury w całym. A ja wiem że było dobrze i nie jest i będę szukała wiedzy dlaczego. Pozdrawiam i życzę owocnego szukania wszystkim forumowiczom.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 602 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1966
Helicobakterka
Skoro ma wpływ na traczyce

U Ciebie choroba tarczycy i HP to dwie niezależne od siebie sprawy (!)

Helicobakterka
W końcu śluzówki to jego środowisko i siedzi w przewodzie pokarmowym. To naprawdę niedaleko do nosa w którym panują dla niego dobre warunki.