SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moj trening, prosze o rady.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1479

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 833
Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Jestem tutaj nowy i dopiero zaczynam swoją przygode z kulturystyką. Przeczytałem wiele artykułów i opracowałem trening który chciałbym żebyście ocenili i powiedzieli co w nim można zmienic, poprawić, dodać itp.

A więc jestem tak jak wspomniałem początkującym kulturystą wiec treningi będe miał 3 razy w tygodniu pon/sro/piatek. Moim celem jest zdobycie masy ponieważ mam niedowagę (przy wzroście 170cm 56kg to troche mało :P)

Dysponuję sztangą z gryfem prostym oraz sztangielkami.

Mój plan treningowy wygląda tak że każdego dnia będe wykonywał ćwiczenia na wszystkie grupy mięśni. Trening wygląda następująco:

Klatka:
wyciskanie sztangi na ławce prostej szeroki uchwyt 4x serie (progresja) powtórzenia: 12/10/8/8
wyciskanie sztangi na ławce prostej wąski uchwyt 4x serie (progresja) powtórzenia: 12/10/8/8
Rozpiętki sztangielkami na płaskiej ławce 3x serie powtórzenia: 12/12/12

Barki:
"Arnoldki" sztangielkami w siadzie (prog) 3x serie (prog) powtórzenia: 12/10/8
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x serie powtórzenia: 10/10/10

Triceps:
Wyciskanie “francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie 4x serie (prog) powtórzenia: 12/10/10/8

Biceps:
Uginanie ramion ze sztanga stojąc 3x serie (prog) powtórzenia: 12/10/8
Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją nadgarstków 3x serie powtórzenia: 12/12/12
Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie w podporze o kolano 3x serie (prog) powtórzenia 12/10/8

Tak to wyglada :) Wybralem cwiczenia ktore nie obciazaja za bardzo kregoslupa bo chce jeszcze troche urosnac :)
Z gory dzieki za wszelkie rady :) pozdrawiam KamYk
Ekspert SFD