logo
zamknij zamknij

Jakie ćwiczenia na uda?

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 291492

0 5 0
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41679 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Proszę, podajcie mi jakieś ćwiczenia na uda, które mogłabym wykonywać w domu! Nie mam czasu chodzić na siłownię, w domu jeżdżę na rowerze, mam stepper, na którym też ćwiczę, ale chciałabym jakoś "przyspieszyć" chudnięcie moich ud! Proszę Was o info.

miśka
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Fire
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4637 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17515
czesc
mam nadzieje ze pamietasz o diecie itp. co do cwiczen to w domu troszke to jest trudniejsze ale oprocz stepperka to sie przydadza cwiczenia aerobowe.
Z cwiczen ktore fajnie wplywa na posladki a ktore mozesz robic w domu to

UNOSZENIE BIODER
zeby wykonywac to cwiczenie prawidlowo, nalezy sie polozyc plecami na podlodze, nastepnie unosi sie nogi i podciaga piety do posladkow, po czym biodra wypycha się w gore tak wysoko jak tylko to jest możliwe. W najwyzszym punkcie nalezy zatrzymac sie na sekunde i jak najmocniej naprezyc miesnie. Poczatkujacy powinni robic to cwiczenie bez obciażenia do czasu, az bedą w stanie uzyć krazkow polozonych na dolnej czesci brzucha.







Fire
Moderator

** eX Moderator SFD **

napisał(a)
Prince$$
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 470 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2844
Skoro chcesz, by Twoje uda schudly, polecam bieganie. Godzinka dziennie, no, na poczatku wystarczy 30-40 minut. Stepper tez jest ok, sprobuj tez poskakac na skakance.

Pozdrowienia,
Prince$$

Moderator *SPORTY OGÓLNOROZWOJOWE* & *FITNESS*

VISIT www.rallypl.com VISIT

napisał(a)
Fire
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4637 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17515
te princess skad sie tutaj wzielas ??? co za niespodzianka

Fire
Moderator

** eX Moderator SFD **

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41679 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Niestety uda u kobiety to pięta Achillesowa. Godzinka biegania dziennnie to minimum plus dieta. Ale naprawdę dobre efekty daje aerobik. Daj się namówić i pójdź do dobrego klubu na BS (ćwiczenia ukierunkowane na biodra i uda). Początkowo wystarczy godzina, po miesiącu po 2 godziny. Efekty przy jednoczesnej diecie będą doskonałe sama zobaczysz. I nie mów, że nie masz czasu. Masz go z pewnością wystarczająco. Trzeba zmienić tylko podejście.
Wiem co mówię.
Z poważaniem ARKADY

Moderator Fitness
napisał(a)
Prince$$
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 470 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2844
Hej Fire, czemu niespodzianka ? :)

Pozdrowienia,
Prince$$

Moderator *SPORTY OGÓLNOROZWOJOWE* & *FITNESS*

VISIT www.rallypl.com VISIT

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10588 Napisanych postów 41679 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
CZEŚĆ.

A oto przykładowe ćwiczenia:

Powłóczenie nogami na boki:

poprawia wyczucie równowagi i koordynację ruchową,
poprawia kształt i ujędrnia wewnętrzną i zewnętrzną stronę ud.
Stań z rękami wyciągniętymi poziomo na boki. Następnie po prostu umykaj w bok, stawiając na przemian lewą stopę przed prawą i prawą przed lewą. Przemieszczaj się w bok tak, aby twoja miednica była skierowana przodem w stronę, w którą patrzysz, a nie w kierunku ruchu. Zmieniaj kierunek ruchu co 10 m.

Marsz z wysoki unoszeniem kolan:

wzmacnia nogi, dając im zaprawę wspinaczkową,
ujędrnia i tonizuje górne części ud.
Stawiaj szybkie kroki, unosząc kolana wysoko, aby uda były równoległe do ziemi. Skoncentruj się na unoszeniu kolan, a nie na ruchu do przodu. Za każdym razem odpychaj się palcami nóg. Możesz trzymać ręce i dłonie na poziomie talii, skierowane wnętrzem do dołu. Będą ci służyły jako ograniczniki ruchu. Zacznij wykonywać to ćwiczenie w marszu, ale jeśli chcesz, możesz przejść do wolnego podbiegania.

Krok paradny.

wzmacnia okolice kolan,
znakomicie ujędrnia dolne części ud.
Masz iść tak, jak amerykański tamburmajor przed swoją orkiestrą. Utrzymuj pionową pozycję ciała (nie przechylając się do przodu ani do tyłu). Unieś prawą nogę ze zgiętym kolanem, a następnie wyprostuj ją wyrzutem w przód, po czym opuść stopę na miejsce, gdzie normalnie byś ją umieściła. Nie machaj wyprostowaną nogą, gdyż możesz nadciągnąć sobie górne ścięgno, a ponadto nie musisz wyglądać jak marny futbolista. I nie rób zbyt długich kroków. Po prostu wytrzymaj chwilę wystarczająco długą, aby wyprostować nogę poziomo i wygodnie postawić ją z powrotem na ziemi. Dla większej rytmiczności możesz wykonywać podskoki między poszczególnymi krokami.

Kopanie się w pośladki.

pomaga utrzymywać ścięgna w zdrowiu,
kształtuje tylne części nóg.
Ułóż grzbiety dłoni na pośladkach. Maszeruj, robiąc na przemian wykopy dolnymi częściami nóg za sobą przy każdym kroku. Pamiętaj o nie zginaniu pleców. Zacznij powoli, stopniowo przyspieszając. Po jakimś czasie giętkość twoja wzrośnie do tego stopnia, że będziesz mogła piętami uderzać w wewnętrzną stronę dłoni.

Skakanka.

działa na łydki i mięśnie czterogłowe,
dodaje krokom sprężystości.
Skacz tak samo jak to robiłaś będąc małą dziewczynką, lecz nie staraj się skakać jak najwyżej. Zamiast tego skoncentruj się na odbijaniu się od ziemi palcami, tak abyś czuła pracę swoich łydek. Staraj się skakać tak, aby twoje łydki dochodziły do pozycji, równoległej do ziemi. Rób rękami wymachy, przeciwne do ruchu nóg, trzymając łokcie zgięte pod kątem prostym.

Chód (lub półbieganie) do tyłu.

stwarza równowagę siły między ścięgnami udowymi i mięśniami czterogłowym, zmniejszając zagrożenie naderwania.
Ćwiczenie zrozumiałe samo przez się. Po prostu zacznij iść do tyłu. W miarę nabierania wprawy staraj się przyspieszać tempo tego ćwiczenia.


Ale pamiętaj o jakże ważnej diecie, zapomnij o słodyczach, nasyconych kwasach tłuszczowych i spożywaj produkty o małej zawartości sodu, jedz co trzy godziny, a z efektów będziesz zadowolona.

Życzę sukcesów i POZDRAWIAM...



Kamiński Artur
napisał(a)
lisica05
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
prosze pomozcie nie mam tali grubej tylko mam problem uda iposladki co robic aby zgubic nadmiar tluszczu
napisał(a)
maj-Ka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56
Takie coś:
Stajesz w bardzo szerokim rozkroku i uginasz kolana.
Najpierw ćwiczenie, że prostujesz kolana i je zginasz, powoli. Po kilku minutach tego balans. Po jakimś czasie powrót do tamtej pozycji, szeroki rozkrok, zgięte kolana i unosisz piętę (palce dotykają wtedy ziemi, nie odrywają się), następnie drugą piętę... To na razie tyle, co pamiętam... Wow! mój 1 post! :D
napisał(a)
manilka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 453
o mi tez sie przyda

.:: planuj swoja pracę, pracuj nad swoim planem ::.

napisał(a)
heidi0
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34
hej;) znacie jakieś ćwiczenia na zewnętrzną cześć ud?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pas wyszczuplający

Następny temat

posiłekw czasie łączonego treningu

Placki warzywne z mozzarellą

5 warzyw, które warto dołączyć do diety

Paula Mocior i Piotr Borecki - ocena sylwetki

Czy trening aerobowy szkodzi przyrostom siły, mocy i masy?

Najbardziej szkodliwe metody treningowe

Kotleciki z mozzarellą i oliwkami

Niagen - witamina wspomagająca regenerację

Częstotliwość spożywania posiłków a metabolizm