SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Intensywny trening obwodowy na redukcje

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 689

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1059 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13068
Witam

prośba o sugestie odnośnie poniższego planu. Zastosowanie redukcja. Dieta carb back loading, suplementacja cm3,bcaa wiec wysoka intensywność wskazana

5 obwodów(4 ćwiczenia bez przerw) 8-10powt, przerwy miedzy obwodami 3min

PONIEDZIAŁEK
przysiad
podciąganie na drążku
papki na poręczach
unoszenie na ławce rzymskiej


ŚRODA
wiosłowanie sztangą
wyciskanie żołnierskie
przysiad przedni
sciąganie linki wyciągu z góry do klatki podchwytem na szer. barków


PIĄTEK
wyciskanie na skosie głową w górę
martwy ciąg
przysiad przedni
uginanie nóg dwugłowe
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2348 Napisanych postów 46481 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 489949
Ogólnie nie jest zły zestaw. Choć można coś pokombinować z ćwiczeniami potrafisz dobrze wykonać np high pull ze zwisu ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2796 Napisanych postów 39595 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303575
Uważam, że te min. dwa treningi stacjonarne powinieneś zostawić, by podtrzymać siłę . Obwody to jedynie uzupełnienie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push and Pull Siła Hipertrofia

Następny temat

plan trening

Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Niezwykli kulturyści na świecie Niezwykli kulturyści na świecie Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie!