SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny, 74kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1872

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w miarę prawidłowo zdrowo sie odzywiam , Ćwiczę od około 4 miesięcy trening 3 razy w tyg pory treningów rózne czasami chodzę o 7 rano czasami o godzinie 16 17. Mój wzrost 180 waga 74 kg .

Rano 7
Płatki owsiane z mlekiem + 2 jajka + orzechy włoskie
godz 10
Ryz + Piers z kurczaka lub indyka jakies warzywa
czasami chleb pelnoziarnisty z wedlina z indyka
godz 13 14
jem to samo co wyzej robie sobie przewaznie tyle jedzenia
aby starczylo mi na 2 posilki
godz 18
Makaron do tego przewaznie piers z kurczaka albo z indyka warzywa

godz 21
Serek wiejski z warzywami , makrele w sosie pomidorowym twarog poltlusy zalezy co mam w lodowce :)

Dziekuje i prosze o sprawdzenie mojej diety z góry dziekuje i pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6280 Napisanych postów 76091 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 755138
W jaki sposób chcesz żebyśmy to zrobili? Przecież jest to związane z ułożeniem całej diety. Ułóż ją i daj do oceny.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3036 Napisanych postów 51767 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349884
Diety do oceny wrzucamy w takiej formie:
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html