SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co byście mi polecili...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1838

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102
Witam serdecznie wszystkich czytających ten oto mój pierwszy post ;)
Mam 16 lat, trenuję już od 8 miesięcy, jestem raczej mezomorfikiem, ważę 77;8kg, wzrost 173;4cm, w bicu mam 42cm, przedramieniu 36;7cm, w klacie 118cm i 79;80cm w pasie. W ostatni czasie zacząłem strarać się trzymać porządną dietę, oraz postanowiłem zainwestowac w jakieś suple... mam natomiast problem w jakie ;/
Czytałem już bardzo dużo o wielu produktach różnych marek, ale jak narazie nie mogę się na nic konkretnego zdecydować, dlatego postanowiłem zapytać o to kogoś, kto ma o tym pojęcie, ażeby potem nie żałować. Najbliższym mi zestawem (wnioskująć z opinii itd) jest: Mutant Mass/Perfect Whey Protein + Mono/Jabłczan. Co o nim śadzicie, lub co innego byście mi polecili?
Dziękuję i pozdrawiam ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 177 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 705
ludzie nie zachowujcie sie jak jakies zazdrosne laski. wiadomo ze na 40 w bikolu trzeba dlugo i ciezko pracowac. ale sa tacy co maja latwiej. chodzi wlasnie o genetyke. ceassar nie tlumacz sie tak bo nie musisz. wiesz jaka jest prawda i tyle. a jak ktos nie wierzy bo sam lub jego dwuch kolegow ma ciezko to trudno. nalezy im zyczyc wiekszej otwartosci:):)

...idź z Bogiem jak myślisz, że sport to zdrowie...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert