Dzień dobry, zamówienie jest już zrealizowane. Jeśli ma być anulowane proszę nie odbierać paczki. Na przyszłość prosimy o kontakt na [email protected] lub [email protected]
Przepraszam że przeszkadzam :d ale na meila zostalo mi wyslane nie do końca takie zamowienie jak chailem :D Miało być 4 * 5 kg 4* 2,5 kg I Gryf lamany :D więc jakbym mogl prosić o ponowne wysłanie ;D I slyszalem że jest jakaś zniżka dla urzytkowników forum :D
no to kupiłes pro sprzęt ja zamówienie złozyłem hmm (juz nie pamietam) chyba 4 lutego, po miesiącu czekania zrezygnowałem i zamówiłem tylko ławeczeke. Myśle ze zrobie rekord 2 miechy czekania na ten pro sprzet
Ja czekałem miesiąc ale nie o to chodzi. Sprzęt zamówiłem z pewnymi przeróbkami co tłumaczy długi termin realizacji. Zamawiając sprzęt w firmie HES czekałem na sprzęt 2 miesiące ale byłem z góry o tym poinformowany, więc przygotowany i cierpliwy. Może powinniście wprowadzić jakieś zmiany na stronce internetowej że dłużej się czeka na sprzęt [...]
Ja dalej czekam. 24 zapłaciłem za zamówienie ( kupowałem u waszego, najwyraźniej, dystrybutora fitbay.pl ). I co? Przez tydzień nic, nikt nie raczył się odezwać. Dopiero moje telefony do fitbay i ich kontakt z wami cokolwiek dały. Co? "Może będzie za dwa tygodnie". Nawet głupich gryfów ( i obciążeń )nie macie na stanie , więc ciężarów [...]
przyszlo zamowienie, ale nie kompetne, brakuje obciazenia dzwonie do keltona pod wszystkie podane numery i nie odbieraja numer zamowienia 17790 Zmieniony przez - ziutek43 w dniu 2009-12-31 10:51:22
Witam serdecznie, niestety zanim zdołaliśmy anulować zamówienie, zostało zrealizowane. Proszę nie odbierać paczki jeśli nie ma takiej możliwości. Dziękuję.
Witam, Najmocniej przepraszamy zamówienie zawisło w systemie i nie przeszło do dalszego etapu realizacji Zmieniony przez - shila w dniu 2014-06-23 14:49:36