Witam. czy jest możliwość anulowania zamówienia nr. 558109 ? Jeśli tak to bardzo prosze o dokonanie tego. Z gory bardzo przepraszam za komplikacje i licze na pozytywne rozwiązanie sytuacji. Zamowienie złożylem zaledwie 40 min. temu, wiec mysle ze nie bedzie z tym większych problemów.
Witam. Zrobiłem zamówienie na kolejną paczuszkę :) . Chciałbym poinformować ,że kwota wyniosła €112,57 . Jednakże przy ostatnim zamówieniu została zmieniona usługa z DHL na GLS . W emailu dostałem odpowiedź że różnica wyniosła ~ 20zł (ok.5 euro ) . Więc mam wpłacić 107-108 euro i będzie w porządku ? Prosiłbym też o jakieś próbki ze względu na [...]
Chciałbym zapytać złożyłem zamówienie 2 dni temu 04.08.15 przelałem pieniądze dostałem potwierdzenie z peya, że otrzymaliście pieniądze. Wysyłka miała być kurierem a Państwo łaskawie mi odpisujecie, że wyślecie mi towar 6 go. Zaznaczam, że na stronie towar był dostępny i zaznaczyłem opcję zgadzam się na inny smak gdy wybranego nie będzie. [...]
Witam. Kiedy dostępny będzie ten produkt- Gryf prosty śrubowy 28 mm 218 cm MW-G218s ? Bardzo mi na nim zależy- chcę zrobić dość duże zamówienie a nie mogę :-(
Witam, złożyłem zamówienie i chciałem zrobić nowe, lecz coś mi internet nie działał i niedawno złożyłem nowe .. teraz wychodzi, iż zrobilem dwa zamówienia .. Proszę o anulowanie zamówienia 577962
Witam. To moja 3 próba kontaktu z waszym sklepem. Na 2 maile nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, więc zwracam się tutaj do państwa tutaj. Dokonałem wpłaty za zamówienie za pośrednictwem payu. Jednak po wyborze metody płatności cofnąłem się w przeglądarce i utworzyły się 2 transakcje. Jedna ma status nowa, druga opłacona. Kontaktowałem się z PayU i [...]
Witam, Zrobiłem konkretniejsze zamówienie. Ostatnio . zostały mi obiecane darmowe próbki suplementów przed treningowych. Niestety takowych nie dostałem. Prosił bym tym razem o przychylenie się do mojej prośby. Chciał bym też zaznaczyć i nie będę tutaj odosobniony, gdy w przypadku zamówień przekraczających 300 czy 400zł. dodawanie jednej próbki [...]
Witam do mojej paczki nie został dołączony Pill Box. To juz drugie zamówienie gdzie go nie dostałem, a zakupy robie u Państwa odkąd trenuje czyli jakieś ładne pare lat.. Poprzednio to zignorowałem, ale to juz drugi raz więc trochę nieprofesjonalnie. Prosze o wyjaśnienie sprawy i z góry dziękuje.
Witam.witam złożyłem zamówienie28.09 zrobiłem płatność przelewem. Według mojego banku pieniądze są u państwa od 29.09. Do dnia dzisiejszego moje zamówienie nie wyszło od państwa. Proszę o sprawdzenie konta i jak najszybsze wyjasnienie mojego zamówienia.
Witam. Dzisiaj mija 2 tyg od kiedy zlozylem zamowienie. Przewaznie paczka dochodzi w max tydzien. Prosze o jakies wyjasnienie bo zacxynam sie martwic. Dodam ze jestem stalym klijentem I nigdy nie bylo problemow :) paczka adresowana na londyn UK.
Witam, dostałem dzisiaj swoje zamówienie niestety paczka wgnieciona shaker rozwalony- reszta ok. Mogę liczyć na jakaś rekompensate przy kolejnym zamówieniu? Nie chce mi się bawić w protokoły dla głupiego shakera. Pozdrawiam /SFD/Images/2015/10/16/9902c9d67e2a4f8f9f601fd42a9b62c5.jpg /SFD/Images/2015/10/16/db485b315b1e4c6591eef6857d524fd0.jpg
Witam, w najbliższym czasie planuje złożyć zamówienie za ponad 500zł i chciałem sobie wybrać jako gratis za 0.01 grosza koszulke która jest dostępna jako gratis. Ale chyba jest brak towaru, i chciałbym się dowiedzieć czy w najbliższym czasie powróci ona jako gratis czy nie ? bo zależało by mi na niej :-) Pozdrawiam ekipe sfd
Pierwsze zamówienie w sklepie i pierwsze spore rozczarowanie. Obsługa na 5, wszelkie porady na 5, informacja o rabatach 1- . Jeśli dostaje maila z treści którego jednoznacznie wynika że dotyczy całej kategorii produktów a nie kilku sprzętów opublikowanych w tym mailu ( w sposób taki że każdy potencjalny klient uznałby to tylko za przykładowe [...]
Witka, dziś złożyłem poprawione zamówienie. - nr 627371 Jednakże przy finalizowaniu zamówienia dowiedziałem się, że nie mogę liczyć na dodatkowe aminokwasy AllNutrition , ze względu na kraj zamieszkania. Nie ukrywam, że przy takim zamówieniu (największe w mojej historii ) dobrze by było dostać coś ekstra ;) Pozdrawiam :D
Witam. Złożyłem zamówienie na suple w sklepie sfd. Jestem w UK, wybrałem płatność w funtach. Jak dokonać przelewu? Numer konta, który mi podali jest za długi (w Anglii są dużo krótsze numery kont) i nie mogę wpisać więcej niż 8 cyfr. Więc chyba normalny przelew odpada. Czyli muszę wybrać international payment (wtedy płacę za same zrobienie [...]
Witam. Chciałbym anulować zamówienie nr 627302, gdyż zamiast płatnością PayPal, wybrałem przelewem na konto. Chyba, że mogę po prostu jakoś PayPalem przesłać, bez anulowania zamówienia, to mogę tak zrobić. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam