Witam, złożyłem zamówienie w poniedziałek 09.02. Dostałem info, że zostało wysłane na magazyn do pakowania. Ale od tej chwili niestety brak info na temat przesyłki. Dodzwonić się nie sposób. Maila z odpowiedzią też nie ma... Czy mogę się dowiedzieć w jakiej fazie realizacji jest moje zamówienie? Edit: Nr. zam. 456207 Pozdrawiam Zmieniony przez - [...]
Witam, To nie jest tak, że zrezygnowałem. Nie było akurat w magazynie tego co chciałem nabyć więc przez telefon z Panią ze sklepu SFD uzgodniliśmy, że poprzednie zamówienie anulujemy. Dziś rano ten sam produkt miał status "dostępny" więc złożyłem zamówienie ponownie. Jakież było moje zdziwienie gdy na skrzynce mail dostałem info, ze kurier z moim [...]
Witam , przeglądam sobie moje zamówienia i oto patrzę że jest błąd zamówienie nr 248223 z dnia 2013-08-18 20:26:13 na koszt 640,76 zł jest nadal w "W realizacji" a zostało opłacone no i dawno odebrane , a ponadto nie zostały przyznane pkt . Proszę o przyznanie pkt .Pozdrawiam . Zamówienie robione z konta sebek777 Zmieniony przez - jasio43 w dniu [...]
Witam, po raz kolejny upominam się o przyznanie brakujących punktów, tym razem za zamówienie : 448567. Jestem waszym wieloletnim klientem, to chyba z sentymentu do tego forum, na którym jestem już dłuższy czas. Złożyłem dzisiaj zamówienie, mam nadzieję, że nie ostatnie. Nie chcę wam tu grozić czy machać szabelką, że pójdę do konkurencji, ale [...]
Witam, Dzis otrzymałem zamówiona przeze mnie paczkę a tam ani jednej próbki dosłownie nic zamowienie było za prawie 500 zł chodzi o to ze jest to po prostu śmieszne wcześniejsze zamowienie było za +600 zł i dodane gratisy to 4x szaszetka z białkiem (na dodatek ten sam smak) najlepsze ze nietylko ja mam taki problem przyjaciele zamawiają regularnie [...]
Witam 26.05.2015 złożyłem zamówienie drogą mailową, ponieważ były problemy techniczne z formularzem zamówienia, niestety do dziś nie zostały przyznane mi punkty za to zamówienie.
Witam.Chciałbym anulować zamówienie 545925.Niechący zamówiłem produkt podwójnie i jestem zmuszony jedno zamówienie odwołać.Przepraszam za komplikacje i mam nadzieję że problem zostanie pomyślnie rozwiązany.Pozdrawiam
Siemanko Mam problem z przelewem z angielskiego konta w sprawie zamówienia odżywek z SFD, pierwszy raz to robię i nie wiem za bardzo co gdzie wpisać. Przy wpisywaniu danych banku wyskakują mi błędy. Zgłosiłem sprawę do obsługi klienta i szybkich porad na maila ale od ponad 24h nikt mi nie odpisał a zależy mi na szybkim zamówieniu, gdyż zamówienie [...]
Proszę o anulować zamówienie Numer zamówienia: 716142 Data zamówienia: 2016-02-21 22:16:02 przepraszam za zamieszanie ale zobaczyłem że 2 razy zamówiłem a na pewno wystarczy mi jedno zamówienie :)
W dniu 21.02 złożyłem zamówienie nr 715888 (potwierdzenie nadania otrzymałem 23.02) kurierem DHL przedpłatą. Poprzednie zamówienie doszło w 3/4 dni, natomiast na to wciąż czekam chciałem się dowiedzieć czy to normalne oraz czy można w jakiś sposób się dowiedzieć gdzie jest owa paczka? Za odpowiedz z góry dziękuje.
Witam, dokonałem wpłaty za zamówienie numer 733287, a otrzymałem informację, że z powodu braku zapłaty zamówienie zostało anulowane. Przesłałem potwierdzenie wpłaty na Państwa emaila. Jak wygląda sprawa? Bez odżywek trochę słabo, a trochę czas już leci.
Witam, Pisze w imieniu kolegi który złożył zamówienie nr 733041 i zamówienie wisi już od 10 dni w komornikach. Ja rozumiem, że prawdopodobnie napiszecie że to już nie Wasz problem bo wysłaliście, ale jakby nie patrzeć współpracujecie z tym pożal się Panie Boże GLSem, więc chyba wiedzieliście co robicie oddajac przesyłkę która miała pójść za [...]
Witam Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest anulowanie zamówienia nr Numer zamówienia: 765497 Data zamówienia: 2016-04-10 13:15:43 Zamówienie złożone godzinę temu, przelew wysłany ( nie wiem, czy już doszedł ). Mam nadzieję, że zamówienie może zostać anulowane ( a tym samym, pieniądze zostałyby mi zwrócone ). Przepraszam bardzo za kłopot... [...]
Witam. 11.04 zamówiłem suplementy w waszym sklepie i ciągle jest status "Zamówienie przyjęte do realizacji dnia: 2016-04-11". Zamawiałem suplementy w innych sklepach i dostawałem paczkę następnego dnia, lub za dwa dni. Gdybym złożył zamówienie w innym sklepie to paczkę miałbym już u siebie! Liczę na wyjaśnienie i przydałaby się rekompensata za [...]
Witam przeslalem potwierdzenie przelewu z transferu24.pl w sprawie zamówienia nr 756721 i żadnej odpowiedzi z waszej strony.. bardzo mnie to irytuje zamówienie było robione 10.04.2016 i żadnej odpowiedzi, zamówienie cofniete a przelew zrobiony prawidlowy.. Jeżeli nadal bd tak zlewac klijetow to powodzenia czekam na wyjesnienie sprawy i [...]
Witam, powiem szczerze, że zamówienie które dzisiaj odebrałem to już przesada. Chciałem kupić białka i shaker. Zauważyłem w sklepie, że w promocji są 3 białka+cws+ SHAKER!!!! Więc stwierdziłem, że skoro jest w gratisie to nie będę kupował. Otwieram w domu paczkę ( nie mogłem sprawdzić w obecności kuriera bo dostawa była do paczkomatu) jest [...]
Witam, moje zamówienie 5 dni temu zostało przekazane do pakowania i od tego czasu nie mam żadnych powiadomień odnośnie doręczenia go do kuriera. Bardzo zależy mi na czasie, a teraz jak na złość zamówienie nie jest realizowane tak jak do tej pory było w ciągu ok. 24 godzin. Dokładny numer zamówienia 808835 (ZS-24131/16/DPA/05), z góry dziękuję [...]