SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zamowienie

Czy chodziło Ci o: "zamówienie"?

  • Zamówienie nr. 456207

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, złożyłem zamówienie w poniedziałek 09.02. Dostałem info, że zostało wysłane na magazyn do pakowania. Ale od tej chwili niestety brak info na temat przesyłki. Dodzwonić się nie sposób. Maila z odpowiedzią też nie ma... Czy mogę się dowiedzieć w jakiej fazie realizacji jest moje zamówienie? Edit: Nr. zam. 456207 Pozdrawiam Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2015-02-18 14:33:39 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, To nie jest tak, że zrezygnowałem. Nie było akurat w magazynie tego co chciałem nabyć więc przez telefon z Panią ze sklepu SFD uzgodniliśmy, że poprzednie zamówienie anulujemy. Dziś rano ten sam produkt miał status "dostępny" więc złożyłem zamówienie ponownie. Jakież było moje zdziwienie gdy na skrzynce mail dostałem info, ze kurier z moim [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 993 Data: 2015-02-19 20:05:27 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Brak PKT

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam , przeglądam sobie moje zamówienia i oto patrzę że jest błąd zamówienie nr 248223 z dnia 2013-08-18 20:26:13 na koszt 640,76 zł jest nadal w "W realizacji" a zostało opłacone no i dawno odebrane , a ponadto nie zostały przyznane pkt . Proszę o przyznanie pkt .Pozdrawiam . Zamówienie robione z konta sebek777 Zmieniony przez - jasio43 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 2015-02-22 22:15:53 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Brak punktów

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, nie dostałem punktów za zamówienie z przed miesiąca. zamówienie: 447369

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2015-02-26 15:30:31 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 448567

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, po raz kolejny upominam się o przyznanie brakujących punktów, tym razem za zamówienie : 448567. Jestem waszym wieloletnim klientem, to chyba z sentymentu do tego forum, na którym jestem już dłuższy czas. Złożyłem dzisiaj zamówienie, mam nadzieję, że nie ostatnie. Nie chcę wam tu grozić czy machać szabelką, że pójdę do konkurencji, ale [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 2015-03-02 21:27:00 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Brak punktów

    Temat
    SKLEP SFD

    Nie dostałem punktów za zamowienie o nr. 466787 Zamowienie składalem 26.02.2015 ...

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 2015-04-02 12:49:36 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Próbki

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, Dzis otrzymałem zamówiona przeze mnie paczkę a tam ani jednej próbki dosłownie nic zamowienie było za prawie 500 zł chodzi o to ze jest to po prostu śmieszne wcześniejsze zamowienie było za +600 zł i dodane gratisy to 4x szaszetka z białkiem (na dodatek ten sam smak) najlepsze ze nietylko ja mam taki problem przyjaciele zamawiają regularnie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2140 Data: 2015-05-21 16:43:03 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam 26.05.2015 złożyłem zamówienie drogą mailową, ponieważ były problemy techniczne z formularzem zamówienia, niestety do dziś nie zostały przyznane mi punkty za to zamówienie.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1204 Data: 2015-06-16 15:48:30 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Anulowanie zamówienia

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam.Chciałbym anulować zamówienie 545925.Niechący zamówiłem produkt podwójnie i jestem zmuszony jedno zamówienie odwołać.Przepraszam za komplikacje i mam nadzieję że problem zostanie pomyślnie rozwiązany.Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1534 Data: 2015-06-30 21:10:57 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Problem z przelewem

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Siemanko Mam problem z przelewem z angielskiego konta w sprawie zamówienia odżywek z SFD, pierwszy raz to robię i nie wiem za bardzo co gdzie wpisać. Przy wpisywaniu danych banku wyskakują mi błędy. Zgłosiłem sprawę do obsługi klienta i szybkich porad na maila ale od ponad 24h nikt mi nie odpisał a zależy mi na szybkim zamówieniu, gdyż zamówienie [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4137 Data: 2015-07-29 11:47:59 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zamówienie 640121

    Temat
    SKLEP SFD

    witam... czy moje zamowienie 640121 jest realizowane? Zamówienie złożone i opłacone w środe, zero info zwrotnego

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1606 Data: 2015-11-19 22:05:50 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

    Temat
    SKLEP SFD

    Proszę o anulować zamówienie Numer zamówienia: 716142 Data zamówienia: 2016-02-21 22:16:02 przepraszam za zamieszanie ale zobaczyłem że 2 razy zamówiłem a na pewno wystarczy mi jedno zamówienie :)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 2016-02-21 22:27:07 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Brak przesyłki.

    Temat
    SKLEP SFD

    W dniu 21.02 złożyłem zamówienie nr 715888 (potwierdzenie nadania otrzymałem 23.02) kurierem DHL przedpłatą. Poprzednie zamówienie doszło w 3/4 dni, natomiast na to wciąż czekam chciałem się dowiedzieć czy to normalne oraz czy można w jakiś sposób się dowiedzieć gdzie jest owa paczka? Za odpowiedz z góry dziękuje.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1701 Data: 2016-03-01 18:16:30 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • zapłata za zamówienie

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, dokonałem wpłaty za zamówienie numer 733287, a otrzymałem informację, że z powodu braku zapłaty zamówienie zostało anulowane. Przesłałem potwierdzenie wpłaty na Państwa emaila. Jak wygląda sprawa? Bez odżywek trochę słabo, a trochę czas już leci.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1307 Data: 2016-03-15 19:22:34 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam, Pisze w imieniu kolegi który złożył zamówienie nr 733041 i zamówienie wisi już od 10 dni w komornikach. Ja rozumiem, że prawdopodobnie napiszecie że to już nie Wasz problem bo wysłaliście, ale jakby nie patrzeć współpracujecie z tym pożal się Panie Boże GLSem, więc chyba wiedzieliście co robicie oddajac przesyłkę która miała pójść za [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3527 Data: 2016-03-22 19:11:29 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zamówienie

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest anulowanie zamówienia nr Numer zamówienia: 765497 Data zamówienia: 2016-04-10 13:15:43 Zamówienie złożone godzinę temu, przelew wysłany ( nie wiem, czy już doszedł ). Mam nadzieję, że zamówienie może zostać anulowane ( a tym samym, pieniądze zostałyby mi zwrócone ). Przepraszam bardzo za kłopot... [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2016-04-10 15:13:09 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zamówienie nr. 767719

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam. 11.04 zamówiłem suplementy w waszym sklepie i ciągle jest status "Zamówienie przyjęte do realizacji dnia: 2016-04-11". Zamawiałem suplementy w innych sklepach i dostawałem paczkę następnego dnia, lub za dwa dni. Gdybym złożył zamówienie w innym sklepie to paczkę miałbym już u siebie! Liczę na wyjaśnienie i przydałaby się rekompensata za [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 930 Data: 2016-04-13 14:17:12 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam przeslalem potwierdzenie przelewu z transferu24.pl w sprawie zamówienia nr 756721 i żadnej odpowiedzi z waszej strony.. bardzo mnie to irytuje zamówienie było robione 10.04.2016 i żadnej odpowiedzi, zamówienie cofniete a przelew zrobiony prawidlowy.. Jeżeli nadal bd tak zlewac klijetow to powodzenia czekam na wyjesnienie sprawy i [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2016-04-22 21:10:04 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Zamówienie 787393

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, powiem szczerze, że zamówienie które dzisiaj odebrałem to już przesada. Chciałem kupić białka i shaker. Zauważyłem w sklepie, że w promocji są 3 białka+cws+ SHAKER!!!! Więc stwierdziłem, że skoro jest w gratisie to nie będę kupował. Otwieram w domu paczkę ( nie mogłem sprawdzić w obecności kuriera bo dostawa była do paczkomatu) jest [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2016-05-06 21:51:16 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • 808835

    Temat
    SKLEP SFD

    Witam, moje zamówienie 5 dni temu zostało przekazane do pakowania i od tego czasu nie mam żadnych powiadomień odnośnie doręczenia go do kuriera. Bardzo zależy mi na czasie, a teraz jak na złość zamówienie nie jest realizowane tak jak do tej pory było w ciągu ok. 24 godzin. Dokładny numer zamówienia 808835 (ZS-24131/16/DPA/05), z góry dziękuję [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2016-05-31 16:26:25 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)