SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • najtańsze białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kupuj bez obaw. To dobre sprawdzone białko i w niczym nie odbiega od innych bezsmakowych WPC.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2360 Data: 5/18/2005 2:26:13 PM Liczba szacunów: 0
  • najtańsze białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    qazar, no chyba niebardzo ostrowia jak ja kupisz hurtowo w worku 15kg kosztuje 20zl/kg czyli za 10zl dostaniesz 0,5kg 80% WPC czyli 400gr bialka ser bialy tez kosztuje okolo 10zl/kg ale w 100gr zawiera tylko 20gr bialka, czyli w kg bedzie 200gr bialka czyli przeszlo 2x mniej niz w ostrowii

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2360 Data: 5/18/2005 3:03:05 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase-sprawdzcie jak mozecie;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Do platkow platkow owsianych, maslanki, wpc i orzechow. Sniadanie 2. Zmieniony przez - domer w dniu 2005-05-18 15:18:12

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3143 Data: 5/18/2005 3:17:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciekawe czy ktoś tu kliknie:D??

    Post
    Odżywki i suplementy

    kup wpc z ostrowi tylko broń boze nie na allegro, no chyba że sprzedają w firmowych 0,5 kg torebkach ale wtedy to po 17 zł paczka idzie czyli kilo gdzieś tak 35 zł + koszty wysyłki, a wogóle to najlepiej z hurtowni wór 15kg na pare osób sie złozyć wychodzi chyba poniżej 25 zł za kilo

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 5/18/2005 4:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zjesc OSTROWIE?

    Post
    Odżywki i suplementy

    właśnie pije koktaila z ostro.40g dobrze się rozpuszcza już w 150ml mleka a jak dodasz 1 tableke słodzika to naprawde dobrze smakuje,zresztą jak każdy innny wpc.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3224 Data: 5/19/2005 2:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wymiana informacji-tanie suple!!!!!!!

    Post
    Targowisko

    cinema http://www.laktopol.com.pl Jest sobie taka wieeelka firma Laktopol. Stronke znajdziecie w googlu. Robia sobie takie rozne cuda za grosze, miedzy innymi: - wpc 65 - bialko 63%, laktoza 15%, tluszcz 12% (prawdopodobnie odpowiednik extensora 60) - na allegro to wlasnie bialeczko od nich chodzi po 9zl - kazeinian wapniowy - 88% bialka, 1% [...]

    Odpowiedzi: 1161 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2005 3:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Biogenix Ultra whey

    Post
    Odżywki i suplementy

    WPC-80 - koncentrat białek serwatkowych opakowanie jednostkowe: torba 500 g zbiorcze: karton 5 kg trwałość - 24 m-ce od daty produkcji SPECIFICATION OF WHEY PROTEIN CONCETRATE 80% Proteins % 80 Lactose %, min. 8,0 Fat %, max. 8,0 Ash %, max. 3,5 Water %, max. 5,5 Solubility index, ml 1,0 disc A,B pH, min. 5,8 Coli forms [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3832 Data: 5/19/2005 4:09:40 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKIE BIAŁKO?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jezeli idzie o ekonomike to mix sp80 + sojavit bije chyba wszystko na glowe za na prawde male pieniadze mamy wpc + albuminy + izolat sojowy, mix OK

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 7086 Data: 5/19/2005 4:31:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Wymiana informacji-tanie suple!!!!!!!

    Post
    Targowisko

    Spak, np po cytrynie chce mi sie zygac, i jeszcze jak popije mlekiem z wpc/wpi to juz totalnie porazka ...

    Odpowiedzi: 1161 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2005 4:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Białka z wyższej półki

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do puryn to tak jest napisane i na niemieckiej stronie tez.. o laktozie na niemieckiej stronce nic nie jest napisane polska stronka jest troszke ubarwiona przez sciemniacza z torunia nie ma wpc bez laktozy

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 6187 Data: 5/19/2005 10:37:49 PM Liczba szacunów: 0
  • co sądzicie o takim wspomaganiu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak każde wpc o smaku naturalnym...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1455 Data: 5/20/2005 11:49:30 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanko o Ostrowię

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak każde wpc o smaku naturalnym kupuj smiało właśnie spiłem porcję:D

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 988 Data: 5/20/2005 12:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • COS DLA VIP'A

    Post
    Odżywki i suplementy

    no nie wiem tak pytam. Bo wiesz, Olimp od razu zapuścił etykiety zmienione a miarek zmienić to nie łaska.I za to będe krzyczał. a ja strzele wpc teraz i lux, w koncu wyspie się po tygodniu zap*****lania. Nie dop*****lam się, nie bój. Na razie jestem zadowolony z crev.zmodyfikuje dawki tylko i zobaczymy.jak zrobię na nim ze2-3 kilo to ogłosze wszem [...]

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 4074 Data: 5/20/2005 11:19:24 PM Liczba szacunów: 0
  • białko!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    jest to pelnowartosciowa odzywka . gadalem z kolesiem ktory rozwozi towar z ostrowi i mowil ze firma przygotowaywala sie chyba ponad pol roku alby moc otwozyc linie z dobrym i tanim WPC

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2851 Data: 5/21/2005 11:21:21 AM Liczba szacunów: 0
  • co by bylo gdyby?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie o to chodzi chodzi mi o to jak organizm bedzie reagowal na sytuacje w ktorej co 3 godizny dostanie bialko (i sladowe ilosci wegli/tluszczy w wpc) natomiast tluszcze i wegle srednio co 6 godzin?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1003 Data: 5/21/2005 3:59:40 PM Liczba szacunów: 0
  • białko!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    a czym tak naprawde sie rozni od waszego whey protein concentrate (natural)? wasz produkt ma 2.5 g tl i 4.2 wegli. czy oprucz tego jest jeszcze jakas roznica? i jeszcze jedno, jezeli dolozymy do tego 77 gram bialka to wyjdzie nam 83.7 grama produktu, a wiec zostaja nam 16.3 gram nie zagospodarowane? co one stanowia w naturalnym wpc? prosze o [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2851 Data: 5/21/2005 9:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozmowy na temat Ostrowi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Funky Koval zapomniałem Ci w końcu odpowiedzieć... Tak jak pisałem smak, enzymy to są tylko ekskluzywne dodatki mają zarówno swoje zalety ale wady również.. Białko można przyswoic bez enzymów, produkuje je człowiek a te dodawane do białka tylko eliminują takie efekty jak wzdęcia itp.. które nie wystepuja u wszystkich tylko tych bardziej [...]

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 17907 Data: 5/22/2005 12:38:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozmowy na temat Ostrowi

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja zmienilem panowie rwiecie szaty ,ale o oc i tak jedni beda jedli ostrowie a drudzy izolaty bo takie jest zycie nie masz kasy,robisz ,mase ,trawisz laktoze ,nie jestes smakoszem lykaj ostrowie bo warto ,tanie dobre wpc ,dla reszty sa produkty marek sportowych , i dajcie spokuj bo sie na zygi zbiera ,jalowa dyskusja ,jak mowi mietki zdrowia [...]

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 17907 Data: 5/22/2005 1:46:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozmowy na temat Ostrowi

    Post
    Odżywki i suplementy

    wogole nie za bardzo kumam jak mozna klasyfikować: ze soja jest gorsza od jajecznego , ostrowia jest gorsza od innych naturlanych wpc? Dyskusja z dupy wzięta.

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 17907 Data: 5/22/2005 1:51:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozmowy na temat Ostrowi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Funky filon nie masz pojęcia o czym piszesz wiec moze daj sobie juz spokój i jedz izolaty. Porównanie izolatu do koncentratu jak ostrowia do prowitu? Co za typ Koncentrat jest lepszy Gorsze buialka?- wpc scitec np., provit np., sojavit np. itp. Co nie znaczy ze będzie różnica duza w efektach. Jadlem duuużo odrzywek, trenuję już kawał czasu, [...]

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 17907 Data: 5/22/2005 2:03:27 PM Liczba szacunów: 0