SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wojsko a studia, problem:/

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2123

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5
cześć mam mały problem, oblałem 3 semestr studiów i zostałem skreślony z listy studentów, napisałem podanie o reaktywacje i została mi ona przydzielona także od października mogę wznowić studia na 3cim semestrze, jednakże na chwile obecną nie jestem studentem i nie mam żadnych praw studenckich, mogłem napisać wniosek o powtarzanie roku i wtedy bym te prawa zachował ale była ogromna różnica w cenie, reaktywacja 300 zł powtarzanie roku 1200 zł:/, dzisiaj przyszło mi wezwanie do wojska, i nie wiem co robić, chce studiować i skończyć te studia, i mam pytanie do was, czy jeśli pojadę do wku i pokaże im że zostałem reaktywowany to mnie odrodzą, czy ta reaktywacja niema znaczenia i będę musiał odsłużyć wojsko teraz, a studia wznowić dopiero za następny rok, już mam rok w plecy przez niezdanie tego semestru i jeśli pójdę do wojska teraz, to będę miał 2 lata:/ proszę obeznanych o odpowiedź, z góry dziękuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 679 Napisanych postów 6778 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 66837
UUUU ciężki temat generalnie jak pójdziesz z tym kwitkiem masz cień szansy choć nie jest to zaświadczenie o pobieraniu nauki.Generalnie wszystko będzie zależało od humoru i podejścia personalnego w WKU proś o czas aż od odzyskania praw studenta

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest