cześć mam mały problem, oblałem 3 semestr studiów i zostałem skreślony z listy studentów, napisałem podanie o reaktywacje i została mi ona przydzielona także od października mogę wznowić studia na 3cim semestrze, jednakże na chwile obecną nie jestem studentem i nie mam żadnych praw studenckich, mogłem napisać wniosek o powtarzanie roku i wtedy bym te prawa zachował ale była ogromna różnica w cenie, reaktywacja 300 zł powtarzanie roku 1200 zł:/, dzisiaj przyszło mi wezwanie do wojska, i nie wiem co robić, chce studiować i skończyć te studia, i mam pytanie do was, czy jeśli pojadę do wku i pokaże im że zostałem reaktywowany to mnie odrodzą, czy ta reaktywacja niema znaczenia i będę musiał odsłużyć wojsko teraz, a studia wznowić dopiero za następny rok, już mam rok w plecy przez niezdanie tego semestru i jeśli pójdę do wojska teraz, to będę miał 2 lata:/ proszę obeznanych o odpowiedź, z góry dziękuje
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
UUUU ciężki temat generalnie jak pójdziesz z tym kwitkiem masz cień szansy choć nie jest to zaświadczenie o pobieraniu nauki.Generalnie wszystko będzie zależało od humoru i podejścia personalnego w WKU proś o czas aż od odzyskania praw studenta
..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."
doradca C/S ze wskazaniem na combat
...
Napisał(a)
identyczny niemal post(nawet nie wiem czxy nie tego samego autora) jest już w podwieszonym temacie...
A co do tego tematu:
czytałeś to: https://www.sfd.pl/---]Nie_chcę_iść_do_wojska,co_robić__[----t362685.html
A co do tego tematu:
czytałeś to: https://www.sfd.pl/---]Nie_chcę_iść_do_wojska,co_robić__[----t362685.html