SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wino + testosteron ? wytrzymałość

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1459

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53
Witam
(nie widzialem takiego tematu na forum wszystko bylo o rzezbie)
biore deke z tesciem (10 deki po 2ml + 15 tescia po 1ml) (2 miesiace) sila idzie ale zalezy mi znacznie bardziej na wytrzymalosci zastanawiam sie nad 3 ostatnim miesiacem i pytanie co polecacie bo jestem zielony.
slyszalem ze wino rzezbi ale tez wyrabia kondycje, slyszalem tez ze dobrze polaczyc z tesciem ale tak naprawde nic nie wiem. za pomoc wielkie dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1474 Napisanych postów 10261 Wiek 53 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 84499
Przepraszam wszystkich ostatni wpis mnie zmylił, aktualny patrzę temat u góry i strzeliłem gafe mój zonk niestety.

najsłabszy inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny,

- najmniej selektywny inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny.
TABELA WEDŁUD KSIĄŻEK PISANA NA PODSTAWIE MOICH ODCZUĆSKDER-paroksetyna fluvoksamina

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 7154 Wiek 49 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52540
chłopie jak można ci pomóc nie wiedząc nic o tobie, tak trudno poczytać inne tematy i zauważyć że jest w nich ANKIETA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 7154 Wiek 49 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52540
lucz08
Witam
(nie widzialem takiego tematu na forum wszystko bylo o rzezbie)