SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

suplementy z czech

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1897

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
czesc jestem nowym uzytkownikiem na poczatek pozdrawiam all i zycze dooozych przyrostow:) ale mam pytanie jak czytalem posty pojawia sie czesto sprawa z tematu mowicie jak ktos ma blisko to niech jedzie bo tanio ale czy ktos moze mi udzielic konkretnych odpowiedzi gdzie???jakie miasto adres?jezeli ktos mi pomoze to chetnie mu cos przywioze za cene jaka tam kupilem chce sobie kupic na wlasny uzytek i kumpli nie zamierzam tym handlowac bo nie mam finansow wiec sie nie obawiajcie konkurencji jezeli ktos to sprzedaje z gory wielkie dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48329
praktycznie gdziekolwiek do czech pojedziesz to dostaniesz bo ceny sa mniejwiecej takie same albo nieduzo sie od siebie roznia
a wiekszosc co tu pisze to mowa jest o Czeskim Cieszynie duzo osob z tamtad sie zaopatrzylo :)

Pozdrawiam

" Jest dobrze ... "

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za odpowiedz apropos cieszyna to jest na granicy pol cieszyna polskie pol czeskie?(nigdy nie bylem mocny z geografii:)a czy sam tam moze byles?czy jezeli nie znam adresu to dlugo mi zejdzie zanim znajde odpowiedni sklep?i ostatnie czy znasz moze przykladowe ceny ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
aaa i czy slowacja nie moze byc?(mam blizej)czy tam juz jest drozej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ciekawe jakie ruscy mają suplementy :>

rem9
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 328 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6055
ruscy maja metanabol ))

pozdrowienia

vrona

pozdrowienia

VronA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 328 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6055
aha a kumpel mi przywiuz kreatyne 1 kg za 120zeta

pozdrowienia

vrona

pozdrowienia

VronA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
vrona z czech? i jaka multipower moze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 328 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6055
niestety nie ale nazwy nie pamietam. jak to by byl multipower to sam bym wziol 5 kg.

pozdrowienia

vrona

pozdrowienia

VronA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Jeżeli kogoś interesuje Kreatyna MULTIPOWER 500gram,to można u mnie nabyć takową za 95zł.Kreatyna jest orginalnie zapakowana,data ważności do 2003r.
Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz milosinski@poczta.onet.pl
Pozdrawiam
PACO20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47498 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
witam
Paco20 szybko schodzisz z ceny( jeszcz pare dni temu bylo 105) czyzby nie schodzilo )


Artur O.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co najlepsze na mase?

Następny temat

Hitec Protein

Fruzelina