SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

reklamowt zawrót głowy

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4049

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
marek.c I.H.S. TEAM
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 3297 Wiek 54 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27967
z powazaniem , miętki jestes w błędzie. jesli przed treningiem np 2 godz zjesz ryż biały i trochę musu jabłkowego lub inny lekkostrawny posilek , bez bialek i tłuszczu , to po treningu na 100% masz juz pusty żóładek,. ( węglowodany trawią się w jamie ustnej i w jelicie cienkim - w żoładku nie)
robiłem rózne próby z posiłkami i rózne ich kombinacje, nie polecalem tez diety, której sam nie sprawdziłem.
ps.
poza tym jeśli podchodzisz do sprawy powaznie ( a za takiego cie uważam ) to w "pewnych "okresach życia masz znacznie pszyspieszony metabolizm , nawet dla mięśa !
pozdro.
mc

IHS TEAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 6395 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 87319
Posiłek przedtreningowy bez białka i tłuszczów?
Toż to zbrodnia w biały dzień!
pzdr.

Smerfujący Moderator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1568 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 44776
Pozdrowienia Marku jak tam biznes sie kreci????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
marek.c I.H.S. TEAM
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 3297 Wiek 54 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27967
można jeśc posiłek przed treningiem, na krótki czas bez tłuszczu i białek, gdyz i tak w produktach węglowodanowych mamy "ukryte " białka i tluszcze.)np ryż - najwięcej tu weglowodanów ,ale są też i tłuszcze i bialka roslinne - w małych ilościach )
- poza tym była to odp. kiedy po treningu mamy pusty żoładek.
prosze też uważnie przeczytać : w "pewnych okresach" zaawansowani zawodnicy maja tak przyśpieszony metabolizm, ze nawet mięso zalega im w żoładku znacznie któcej niz u przeciętnego człowieka.

a co do treningu na samym ryzu i musie owocowym to polecasm sprawdzic !
na 1 godz przed treningiem 150g ryzu, ( mozna dac w tym 50g brązowego) plus 50 do 70g musu jabłkowego wysokosłodzonego, plus rodzynki 20g. przed treningiem bcaa w płynie (czeskie) i jest na 1 godz treningu spora moc.
( polecam to przed np przysiadami - jesli mamy tylko godz do treningu i zjemy mięśo i tluszcz - cienko widze wtedy przysiady dobrze zrobione, ze względu na mocny ucisk na przepelniony żoładek. ( sprawdzilem wielokrotnie nawet przy seriach na 250kg nie ma uczucia nudności ! )
pozdr.
mc

IHS TEAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
marek.c I.H.S. TEAM
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 3297 Wiek 54 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27967
nrw. kim jesteś ?
ale i tak dzieki za uwagę (czytam posty i odp. na tym forum i niestety widze za mało życzliwości i wzajemnego szacunku, a szkoda )
pozdr
mc

IHS TEAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 6395 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 87319
Ja zawsze podchodzę z życzliwością
Przynajmniej staram się, nie zawsze wyjdzie
Zwłaszcza gdy ktoś mi kiedyś pomógł tym bardziej
Po uściśleniach sie zgadzam, ale we wczesniejszej wypowiedzi brakowało mi jednak gdzieś tego białka, w tym wypadku może być BCAA choć napewno sa ekonomiczniejsze wyjścia gdy nie robi sie przysiadów na takich ciężarach..
pzdr.

Smerfujący Moderator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 313 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13017
marek.c ciekawy i madry post zwlaszcza dla nowicjuszy. przewazajaca liczba trenujacych "poddaje sie" chwytom reklamowym o ktorych pisales, z wiadomo jakim skutkiem. nie wiem dlaczego tyle tu slow krytyki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
marek.c I.H.S. TEAM
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 3297 Wiek 54 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27967
Ripper 14 , spokojnie to o braku życzliwości nie było do Ciebie !
po przglądaniu innych postów i odp. nasunęła mi sie ta myśl.
pozdrawiam .
M.C.

IHS TEAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92660
Marku, wiem.
jednak "pewne okresy" u mnie nie występują, jestem członkiem wymierajacego gatunku.
Owszem, lekkostrawny posiłek plus bcaa/wpc ok.jednak dla większości ludzi ciężko pracujących nie mających czasu na nic - nikt nie będzie tak kombinował.Ja sobie na to pozwolić nie moge i wychodze z założenia że lepiej zmieścić kompletny posiłek, niż gdy mam nic nie jeść po to tylko by żolłdek był pusty.Niestety, życie to nie tylko siłownia, dieta, pilnowanie czasu, postepowanie okołotreningowe etc. ten czas skonczyl sie dla mnie 2 lata temu.
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
marek.c I.H.S. TEAM
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 3297 Wiek 54 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27967
Mietki , pierwsze zrozumiałem - podziwiam !
drugie - przy dobrze ułożonym planie dnia starcza czasu na "kombinacje".
Choc , przyznaję ja tez w codziennej gonitwie miewam okresy, w których gubie się z dietą i systematycznośią w treningach.
pozdrawiam

mc

IHS TEAM

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bio esential whej protein

Następny temat

WITAMINY - kompleksowy preparat - który ?!

Fruzelina