SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 841

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 162
Cześć. Mam 19 lat 166cm wzrostu i ważę ok. 54 kg. Codziennie jeżdżę ok. 1 h na rowerku stacjonarnym, maszeruje ok. 1,5 h i wykonuję ćwiczenia na mięśnie brzucha 0,5 h Niestety mam trochę tłuszczu szczególnie na brzuchu (przeklęte boczki) i udach. Chciałaby się go pozbyć, ale nie bardzo wiem jak( redukcja wygląda inaczej u kobiet i u mężczyzn no,nie?)Czy możecie mi pomóc w ułożeniu diety??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 924 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8716
a jesteś kobietą czy mężczyzną ?

nikt tu za ciebie nie ułoży diety , masz posty podwieszone , poczytaj ułóż daj do sprawdzenia - tak tutaj to funkcjonuje

Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2010-03-23 19:09:52

Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2010-03-23 19:10:39

kto nie idzie do przodu ten sie cofa ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 162
Cholera rzeczywiście palnęłam jak łysy grzywą o ścianę, dzięki że mi tego posta nie usunęliście.
Wklejam ankietę
Płeć: kobieta
Wiek: 19·
Waga: 54·
Wzrost: 166·
Obwód klatki : 87
Obwód ramienia: 33 ·
Obwód talii : 72
Obwód uda : 53
Obwód łydki : 33
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie mam pojęcia
Aktywność w ciągu dnia ; szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: codziennie godzina na rowerku stacjonarnym (rano na czczo), 1,5 h marszu i 30 min ćwiczeń na brzuch ( brzuszki, hula hop) codziennie godzina na rowerku stacjonarnym (rano na czczo), 1,5 h marszu i 30 min ćwiczeń na brzuch ( brzuszki, hula hop
Odżywianie: -·Cel: redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe: nie ma
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: nie mam dostępu do siłowni, więc pasowałoby mi coś, co można wykonywać w warunkach domowych.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: wolałabym obejść się bez nich
Stosowane wcześniej diety: zbilansowana

Jem mnie więcej tak:
Śniadanie
-pieczywo razowe do tego gotowane jajka, ryba wędzona np. pstrąg lub biały ser i jakieś warzywa, kilka razy w tygodniu owsianka na mleku kozim lub na wodzie z orzechami i rodzynkami czasem z syropem z agawy

II Śniadanie
-owoce, czasem kanapka np. z kurczakiem

Obiad
-mieszkam z rodzicami i to mama gotuje, więc na obiad jem to przygotowała zwykle jest to zupa i jakieś gotowane mięso, czasem drugie danie.

Kolacja
-surówka, jogurt z otrębami lub kanapka z serem i zawsze warzywa.

Wydaje mi się, że śniadanie jest raczej w porządku, chleb jest w 100% razowy żytni, więc chyba ujdzie. Do obiadu wybieram węglowodany złożone np. kasze, razowy makaron. Z kolacji powinnam chyba wywalić węgle i zostawić samo białko czy może lepiej same warzywa?
Czy dieta w oparciu o proporcje
- 150 węgli
- 50 białka
- 30 tłuszczu
byłaby O.K?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 924 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8716
ja bym to zrobił tak że proporcje zamienił na B:80g W:140g T:45
zrobił 5 posiłków , w 3 pierwszych białka z węglami i troszke tłuszczu najwięcej ww w 1 pos. im później tym mniej , kolejne 2 białko + jakieś zdrowe tłuscze , do każdego posiłku oczywiście warzywa

ale zaznaczam że nie jestem ekspertem , tymbardziej jeśli chodzi o diety dla kobiet

spróbuj dorzucić np 2x w tyg HIIT - ładnie pali

kto nie idzie do przodu ten sie cofa ...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nadmiar kcal w diecie

Następny temat

zaprzestanie ćwiczeń

Wheyvita