Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
...
Napisał(a)
W tym roku wyścig o GP Japonii rozgrywany jest na torze Suzuka. Tor ulubiony przez wielu kierowców, pełen zakrętów: słynna podwójna szykana S, zakręt 130R i oczywiście nietypowy układ tory oparty na ósemce. Tor przeszedł pewne modyfikacje, zmieniono nawierzchnie.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Sędziowie wyznaczeni Grand Prix Japonii postanowili nie nakładać kary na Nico Rosberga, co oznacza, że walka o mistrzowski tytuł wśród konstruktorów nadal jest nierozstrzygnięta.
Kierowca Williamsa oraz dyrektor techniczny zespołu Williams – Sam Michael udali się po wyścigu do pomieszczenia sędziów, gdzie mieli wyjaśnić, dlaczego Niemiec ustanowił swój osobisty rekord w drugim sektorze, gdy na torze był już samochód bezpieczeństwa.
Protest został złożony przez Jensona Buttona. Brytyjczyk twierdził, że był w stanie wyprzedzić Rosberga, jeżeli ten pojechałby wolniej i przekonywał sędziów, aby nałożyli karę na Niemca. Ewentualne przyznanie racji kierowcy Brawn GP mogło dać jego zespołowi tytuł mistrzowski w klasyfikacji konstruktorów, a tak brakuje im pół punktu do zapewnienia sobie wygranej.
Sędziowie orzekli jednak, że Rosberg nie złamał regulaminu – Dyrektor wyścigu poinformował sędziów, że samochód nr 16 – Nico Rosberg – przekroczył czas delta w strefie wypadku po tym, jak na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa – czytamy w oświadczeniu wydanym przez FIA.
Sędziowie spotkali się z kierowcą oraz przedstawicielem zespołu i przeanalizowali dane telemetryczne, zapisy GPS, czasy sektorów i nagranie wideo. Śledztwo wykazało, że informacja o niskim stanie paliwa w bolidzie zasłoniła informację o minimalnym czasie delta, sprawiając, że kierowca nie mógł się dowiedzieć, w jakim czasie miał dojechać do boksów.
Jednakże po przeanalizowaniu danych telemetrycznych z punktu widzenia bezpieczeństwa, kierowca dobrze reagował na tabliczki mówiące, że na torze znajduje się samochód bezpieczeństwa, dlatego sędziowie postanowili nie podejmować żadnych decyzji przeciwko Nico Rosbergowi.
Kierowca Williamsa oraz dyrektor techniczny zespołu Williams – Sam Michael udali się po wyścigu do pomieszczenia sędziów, gdzie mieli wyjaśnić, dlaczego Niemiec ustanowił swój osobisty rekord w drugim sektorze, gdy na torze był już samochód bezpieczeństwa.
Protest został złożony przez Jensona Buttona. Brytyjczyk twierdził, że był w stanie wyprzedzić Rosberga, jeżeli ten pojechałby wolniej i przekonywał sędziów, aby nałożyli karę na Niemca. Ewentualne przyznanie racji kierowcy Brawn GP mogło dać jego zespołowi tytuł mistrzowski w klasyfikacji konstruktorów, a tak brakuje im pół punktu do zapewnienia sobie wygranej.
Sędziowie orzekli jednak, że Rosberg nie złamał regulaminu – Dyrektor wyścigu poinformował sędziów, że samochód nr 16 – Nico Rosberg – przekroczył czas delta w strefie wypadku po tym, jak na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa – czytamy w oświadczeniu wydanym przez FIA.
Sędziowie spotkali się z kierowcą oraz przedstawicielem zespołu i przeanalizowali dane telemetryczne, zapisy GPS, czasy sektorów i nagranie wideo. Śledztwo wykazało, że informacja o niskim stanie paliwa w bolidzie zasłoniła informację o minimalnym czasie delta, sprawiając, że kierowca nie mógł się dowiedzieć, w jakim czasie miał dojechać do boksów.
Jednakże po przeanalizowaniu danych telemetrycznych z punktu widzenia bezpieczeństwa, kierowca dobrze reagował na tabliczki mówiące, że na torze znajduje się samochód bezpieczeństwa, dlatego sędziowie postanowili nie podejmować żadnych decyzji przeciwko Nico Rosbergowi.
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
No zobaczymy jak robertowi przypasi ten tor, Suzuka wraca do F1
...
Napisał(a)
...
Napisał(a)
o ktorej godzinie naszego czasu bedzie jutro qual i pojutrze wyscig ?
...
Napisał(a)
...
Napisał(a)
ciekawe jak wyjdzie w wyscigu , fajnie by bylo jakby rubens zdobyl mistrza :)
podajcie wage bolidow jak juz bedzie znana
osobiscie jestem zbulwersowany wypowiedzia szefa toyoty !!!
podajcie wage bolidow jak juz bedzie znana
osobiscie jestem zbulwersowany wypowiedzia szefa toyoty !!!
...
Napisał(a)
ZMIANY ZMIANY PANOWIE
1. Sebastian Vettel Red Bull 658,5 kg
2 Jarno Trulli Toyota 655,5 kg
3. Lewis Hamilton McLaren 656,0 kg
4 Nick Heidfeld BMW Sauber 660,0 kg
5. Kimi Raikkonen Ferrari 661,0 kg
6 Nico Rosberg Williams * 684,5 kg
7. Robert Kubica BMW Sauber * 686,0 kg
8 Adrian Sutil Force India 650,0 kg
9. Rubens Barrichello Brawn GP 660,5 kg
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso * 682,5 kg
11 Jenson Button Brawn GP 658,5 kg
12 Giancarlo Fisichella Ferrari * 661,5 kg
13 Heikki Kovalainen McLaren 675,0 kg
14. Sebastien Buemi Toro Rosso 665,4 kg
15. Kazuki Nakajima Williams * 695,7 kg
16 Romain Grosjean Renault * 691,8 kg
17. Fernando Alonso Renault * 689,5 kg
18 Vitantonio Liuzzi Force India * 682,5 kg
19 Timo Glock Toyota -
20 Mark Webber Red Bull -
1. Sebastian Vettel Red Bull 658,5 kg
2 Jarno Trulli Toyota 655,5 kg
3. Lewis Hamilton McLaren 656,0 kg
4 Nick Heidfeld BMW Sauber 660,0 kg
5. Kimi Raikkonen Ferrari 661,0 kg
6 Nico Rosberg Williams * 684,5 kg
7. Robert Kubica BMW Sauber * 686,0 kg
8 Adrian Sutil Force India 650,0 kg
9. Rubens Barrichello Brawn GP 660,5 kg
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso * 682,5 kg
11 Jenson Button Brawn GP 658,5 kg
12 Giancarlo Fisichella Ferrari * 661,5 kg
13 Heikki Kovalainen McLaren 675,0 kg
14. Sebastien Buemi Toro Rosso 665,4 kg
15. Kazuki Nakajima Williams * 695,7 kg
16 Romain Grosjean Renault * 691,8 kg
17. Fernando Alonso Renault * 689,5 kg
18 Vitantonio Liuzzi Force India * 682,5 kg
19 Timo Glock Toyota -
20 Mark Webber Red Bull -
http://www.sfd.pl/TEST_spalacz_REDOX_EXTREME-t1165501-s45.html - redukcja 2018
http://www.sfd.pl/-t1090712-s450.html -> blog treningowy
...
Napisał(a)
5 kierowców zostało ukaranych przesunięciem o pięć pozycji na starcie do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Japonii - kara za zignorowanie żółtej flagi podczas II sesji quala
Dodatkowo Kovalainen wymiana skrzyni biegów (-5 pozycji na starcie)
w/w pozycje chyba nie sa jeszcze w 100% potwierdzone,
w obecnej chwili sytuacja Polaka wyglada b.dobrze ,chociaz jutro pzrewiduje takze bardzo duzo atrakcji wszelkiego rodzaju na torze ;) ciekawe tez jaka pogoda bedzie
Dodatkowo Kovalainen wymiana skrzyni biegów (-5 pozycji na starcie)
w/w pozycje chyba nie sa jeszcze w 100% potwierdzone,
w obecnej chwili sytuacja Polaka wyglada b.dobrze ,chociaz jutro pzrewiduje takze bardzo duzo atrakcji wszelkiego rodzaju na torze ;) ciekawe tez jaka pogoda bedzie
http://www.sfd.pl/TEST_spalacz_REDOX_EXTREME-t1165501-s45.html - redukcja 2018
http://www.sfd.pl/-t1090712-s450.html -> blog treningowy
...
Napisał(a)
No i tak się kończy grzanie pod żółtą flagą, Kubica w tym sezonie miał reprymendę za takie zachowanie. A teraz się powstrzymał i nie ryzykował za wszelką cenę pozycji. W końcu musieli kogoś za takie coś ukarać, bo masowo łamali przepisy obowiązujące podczas żółtej flagi.
Pozycje będą potwierdzone z rana, czasu japońskiego.
Pozycje będą potwierdzone z rana, czasu japońskiego.
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
...
Napisał(a)
co znacza te gwiazdki ?
wynika z tego ze o 4 pozycje pospadali niektorzy
wynika z tego ze o 4 pozycje pospadali niektorzy
Poprzedni temat
Bieg na dystansie 1000m zawody - problem
Następny temat
Pomóżcie w wyborze kolców :)
Polecane artykuły