Szacuny
5
Napisanych postów
1177
Wiek
47 lat
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
6173
Nastała wiekopomna chwila kiedy to z v-breaków będe się przesiadał na tarczówki. I nastał dylemat SLX czy XT ? Jedyna różnica to 20gr na wadze, kolor i cena 200pln. Czy jest jakaś inna różnica?
Pod centerlock tylko gdyż już zakupiłem takie koła.
Zmieniony przez - rzeka w dniu 2008-12-20 14:22:47
Szacuny
0
Napisanych postów
35
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
818
Ja mam kultowe niezniszczalne Hayes HFX-9
squixy- slyszalem ze raczka w tych carbonach jest malo poreczna. Ja wole strokery trail jako hample z najlepszym stosunkiem jakosci sily hamowania do ceny.
Szacuny
1
Napisanych postów
353
Wiek
37 lat
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
2961
Z tekstów, które można znaleźć w sieci wynika, że XT hamuje nieznacznie lepiej od SLX-a. Natomiast oba hamulce tracą sporo w porównaniu do Avidów, szczególnie Juicy 7. Jest to opinia osoby, która jeździła na zarówno na XT, Avidach jak i wielu modelach Magury.
Oddałem głos na XT, ale nie wiem czy sam kupiłbym te hamulce. Niedługo też stanę przed takim dylematem i chyba tylko z racji finansów wybiorę Juicy 5 bądz SLX.
Zmieniony przez - tomek_w w dniu 2008-12-20 16:09:03
Zmieniony przez - tomek_w w dniu 2008-12-20 16:09:50
Szacuny
2
Napisanych postów
558
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
7479
Oddałam głos na XT, ponieważ ja patrzę pod kontem jakości hamowania, osobiście jeżdżę na XTR'ach z 2007, tarcze wymieniam co roku. Jestem bardzo zadowolona, ale miałam parę razy okazję jeździć na XT 2008 w rowerze mojego kolegi, mają one ku mojemu zdziwieniu znacznie lepszą siłę hamowania, z możliwością regulowania jej w zaciskach(nie wiem jak w SLX'ie) Jeśli nie jesteś zawodnikiem lub jeździsz tylko w Maratonach, to nie warto wydawać kasy na XT, SLX Ci spokojnie wystarczy. Lepiej włożyć tą kaskę np. w dobre oponki??
Szacuny
1
Napisanych postów
84
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
170
ja 2 miechy temu stanalem przed identycznym wyborem
wybralem xt i polecam rowniez Tobie ten wybor
nie ma ogromnej roznicy ale moim zdaniem xt hamuja lepiej na slx przejechalem tylko kilka kilometrow i moze nie do konca moglem je sprawdzic ale wydaje mi sie ze xt maja wieksza sile
zacisk jest w xt monolityczny to na pewno poprawia jego sztywnosc
dla niektorych wyglad moze miec znaczenie to juz zalezy co bardziej pasuje Tobie i do Twojego bike,a,
jak dobrze poszukasz na allegro, nie masz noza na gardle, jesli chodzi i czas
to uda Ci sie wyrwac xt za niewiele wieksze pieniadze od slx
ja swoje kupilem za 560zl z przesylka
jesli jezdzisz sportowo-amatorsko to faktycznie slx dadza rade
ale ja wychodze z zalozenia ze kupuje taki sprzet "na lata" dlatego wydaje mi sie ze warto dolozyc troszke i miec sprawdzona grupe ktora wytrzyma ostra jazde i nie bedzie Cie ograniczac jesli zaczniesz jezdzic ostrzej
zalozmy ze bedziesz chcial je sprzedac za pare lat na pewno dostaniesz za nie dobre pieniadze, bo zawsze znajdzie sie ktos napalony na "kultowe" xt
jezdzilem na avidach 5 kolegi i nie odpowiadaja mi te hamulce klamka jest twarda, bo w xt raczej miekka, ale mnie to odpowiada.
natomiast sama modulacja moim zdaniem o niebo lepsza w xt
w xt jest pelno mozliwosci regulacji, wszystko ustawisz pod siebie chociaz w slx tez cos jest ale chyba nie tyle w xt,nie jestem pewny
Szacuny
1
Napisanych postów
84
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
170
a tak tylko polowicznie na temat
pomiedzy xt a xtr jest najczesciej kilka gramow roznicy, a jednak ludzie "przeplacaja" za ta grupe
z reguly placa wilekrotnosc xt