Szacuny
0
Napisanych postów
60
Wiek
29 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
505
DO Mardar007
Jeśli sobie wyregulujesz dobrze V-break(i) to też lekko naciśniesz i ci hamują ... ;))
Wystarczy przy dżwigni hamulca się pobawić i już ,,,
a co do tarczowek jak juz sie kupuje to porządne a nie jakieś shity.
zepsuje ci sie tarczowka , wydajesz w ch*j kasy . a co do v brakow, za niewielkie pieniądze kupisz se na 2 sezony ;))
Szacuny
5
Napisanych postów
836
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
7776
a co do v brakow, za niewielkie pieniądze kupisz se na 2 sezony ;)) chyba musiał byś non stop jeżdzić Downhil ja już mam 4 sezon ok 4 tys. przejechane i klocki prawie nówki myśle że 10 tys. spokojnie wytrzymają
Szacuny
12
Napisanych postów
753
Wiek
41 lat
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
41118
Thomy to zależy jak kto jeździ. Jadać 100tyś km po prostej nie potrzebował byś wcale hamulców. Na zjazdach to już po jednym mokrym i błotnistym zetrzesz całe klocki V
Szacuny
5
Napisanych postów
836
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
7776
zlapie momentalnie (ale nie obiecuje ze pusci po puszczeniu klamki) nie sadze żeby nie puściło felga się obraca cały czas więc nie powinien klocka przytrzymać. Masz sprawdzony ten patent ze smołą? wypróbuje go najwyżej klocki szybciej zajadę.
Szacuny
0
Napisanych postów
19
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
282
patent ze smołą działa, ale musisz najpierw ją dobrze rozetrzeć na obręczy bo jeśli dasz za dużo i nie rozetrzesz porządnie to zdarza się, że jak chwycą to nie puszczają... znam to
Szacuny
5
Napisanych postów
836
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
7776
Ale smoła musi być w jakiej konsystencji do smarowania? bo kiedyś smoła była twarda jak kamień a do smarowania papy na dachu paliło się ogoień pod kotłem żeby ją rozpuścić dzisiaj pewnie smoła jest przy normalnej temperaturze w stanie płynnym więc jaką konsystencją smarować?