Konkurencje Strong Man - http://www.sfd.pl/Konkurencje_Strong_Man-t334846.html
Wymiary Sprzętu Strong Man - http://www.sfd.pl/Wymiary_sprzętu_Strong_Man-t366251.html
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
SprawdźCIĄGNIĘCIE TIRA
Zawodnik przyciąga do siebie w siadzie TIR'a za pomocą liny. Wygrywa zawodnik, który przeciągnie TIR'a na dystansie 20 m w jak najkrótszym czasie. Zawodnik siedzi na specjalnym materacu i zapiera się nogami o metalową belkę, 30 cm wysokości, 150 cm długości, przytwierdzoną do podłoża specjalnymi szpilami
Jeżeli zawodnik ruszy TIR, ale nie dociągnie do mety, to mierzona jest odległość, na jaką ten TIR został przeciągnięty. Jeżeli na 6 zawodników 1 nie dociągnął TIRa do mety, to zajmuje on ostatnie miejsce i otrzymuje 1 punkt. Jeżeli np. dwóch zawodników nie dociągnęło TIRa, to mierzona jest odległość, na jaką przeciągnęli TIRa i ten, który przeciągnął go dalej dostaje punkt więcej niż ten drugi.
Konkurencje Strong Man - http://www.sfd.pl/Konkurencje_Strong_Man-t334846.html
Wymiary Sprzętu Strong Man - http://www.sfd.pl/Wymiary_sprzętu_Strong_Man-t366251.html
OPONA
Zawodnik na znak sędziego chwyta oponę (320 kg) i przewracając ją idzie w kierunku mety. Zawodnik w jak najkrótszym czasie musi przerzucić oponę 6 razy. Nie wolno jej toczyć. Jeżeli na sześciu zawodników jeden przerzuci oponę tylko 4 razy zamiast 6, to zajmuje ostatnie miejsce i dostaje 1 punkt. Jeżeli dwóch zawodników nie przerzuci opony 6 razy, to spośród nich wygrywa ten, który przerzucił większą ilość razy. Jeżeli obaj przerzuca oponę np. 4 razy, to obaj otrzymują taką samą ilość punktów. Limit czasowy na wykonanie tej konkurencji dla każdego zawodnika to 1,30 min.
Konkurencje Strong Man - http://www.sfd.pl/Konkurencje_Strong_Man-t334846.html
Wymiary Sprzętu Strong Man - http://www.sfd.pl/Wymiary_sprzętu_Strong_Man-t366251.html
ZEGAR
Na znak sędziego zawodnik podnosi belkę i idzie z nią po obwodzie koła. Wygrywa zawodnik, który przejdzie największą ilość metrów. Konstrukcja zbudowana jest z belki o dł. 4 m, do której podwieszony jest ciężar o wadze 350 kg. Jeden koniec belki przymocowany jest do podstawy o wys. 100 cm, na której umieszczone jest łożysko obrotowe, drugi koniec unosi zawodnik. Sędziowie mierzą odległość po obwodzie koła w stopniach.
Konkurencje Strong Man - http://www.sfd.pl/Konkurencje_Strong_Man-t334846.html
Wymiary Sprzętu Strong Man - http://www.sfd.pl/Wymiary_sprzętu_Strong_Man-t366251.html
WAGA PRZODEM
Zawodnik trzyma uchwyt z ciężarem o łącznej wadze 25 kg na wyprostowanych ramionach skierowanych przed siebie na wysokości twarzy. Konkurencja zaczyna się gwizdkiem sędziego po przyjęciu przez zawodnika prawidłowej pozycji. Dłonie zawodnika muszą się znajdować na wysokości pomiędzy czołem o brodą. Wygrywa ten zawodnik, który jak najdłużej utrzyma obciążenie.
Konkurencje Strong Man - http://www.sfd.pl/Konkurencje_Strong_Man-t334846.html
Wymiary Sprzętu Strong Man - http://www.sfd.pl/Wymiary_sprzętu_Strong_Man-t366251.html
Stawianie bala
Zawodnik staje nad przymocowanym do ziemi końcem trzymetrowego słupa. Drugi koniec słupa jest odpowiednio obciążony – obciążenie początkowe to 120 kg. Każdy zawodnik ma trzy podejścia do jednego obciążenia, po zaliczeniu danego obciążenia waga słupa jest zwiększana stopniowo o 20 kg. Zawodnik pochyla się nad słupem i łapiąc go w odpowiednim miejscu podnosi go do pionu. Wygrywa zawodnik, który postawi najcięższy słup.
Spacer Farmera
Zawodnik podchodzi do dwóch walizek o wadze 120 kg każda i na znak sędziego przenosi je jak najdalej – po każdych 20 metrach następuje nawrót. Wygrywa ten zawodnik, który najdalej doniesie walizki nie dotykając nimi podłoża.
Spacer Buszmena
Zawodnik podchodzi do stojącej na ziemi konstrukcji (konstrukcja ma kształt ramy, waga 340 kg, wysokość 140 cm, szerokość 145 cm). Zawodnik na znak sędziego z półprzysiadu podnosi się razem z konstrukcją – unosi ją na swoich barkach i przenosi ją na dystans 20 m. Wygrywa zawodnik, który przejdzie ten dystans w najkrótszym czasie. Konstrukcja może w czasie spaceru dotknąć podłoża.
Rzut belką
Zawodnik na znak sędziego rzuca za siebie drewnianą belkę ważącą 20 kg (belkę trzyma oburącz, długość 2 m). Każdy zawodnik wykonuje 2 rzuty - wszyscy po kolei rzucają jeden raz, następnie w tej samej kolejności drugi raz, punktowany jest najlepszy wynik. Wygrywa ten zawodnik, który uzyska największą odległość