Cześć Acid
Jestem bardzo zaniepokojony tym co tu przeczytałem.
Wiecie jak to wygląda. Ja udostępniam sklepik, ale zamówienia idą do centrali HiTec'a i wierzcie mi, że nawet nie przeglądam tych zamówień.
Jutro zadzwonię do Hiteca i wyjaśnię sprawę. Jeśli Acid na prawdę został tak nieelegancko potraktowany, to będę zmuszony podjąć jakieś kroki w celu poprawy wizerunku naszego sklepiku.
Zarzuty, które wyprowadzasz są bardzo poważne.
- złe zaadresowanie
- zniszczone opakowanie towaru (folii)
- zabrudzone wnętrze paczki (wysypaną odżywką)
- płatna dostawa pomimo przekroczenia progu 250zł
Do tego uskarżasz się na
- brak gratisów przy znacznej wartości zamówienia
- szpetne ulotki odbite na ksero
- termin dostawy (ok. 10 dni)
Krótki termin ważności, o którym pisze Tajfun to stara sprawa z promocjami. Myślę, że teraz jest ok. Tak Acid?
Czy ktoś zamawiał ze strony
www.hitec.pl?
Czy tam jest podobna sytuacja, czy zupełnie inaczej?
Bardzo Cię proszę Acid o wykonanie telefonu do centrali Hiteca pod numer 071 3115017 i wyjaśnienie sprawy z panią Agnieszką.
Ja również zadzwonię w celu wyjaśnienia tej sprawy. Proszę wyślij mi Twój numer zamówienia.
Mam nadzieję, że było to tylko małe potknięcie. Jeśli ktoś miał podobny problem, to proszę pisać.
Jednak proszę podawać swoje miasto i numer zamówienia. Zrobimy małą listę i się przekonamy.
Jest to poważny problem i chcę koniecznie dociec, czy opisana sytuacja na prawdę ma notorycznie miejsce!
Mateusz Pazdan
Administrator