Przeszłości już nie ma. Przyszłości jeszcze nie ma.
Teraźniejszość to nasze wspomnienia i marzenia.
...
Napisał(a)
i od rodzaju kreatyny...
...
Napisał(a)
oczywiscie, ze daje przyrosty masy bo zatrzymuje rozpad miesni... chyba logiczne. ale skutki hmb nie będą dobrze widoczne u osoby juz od dłuższego czasu trenującej, u osob zaczynających tak. a że hmb to antykatabolik i wspomoże działanie kreatyny każde dziecko wie... nie mam racji?!
"Pij mleko - będziesz wielki jak ciągnik Iveco z naczepą"
...
Napisał(a)
no dla mnie też logiczne, ale napisałeś "po hmb nie pojdzie ci masa bo to jest środek antykataboliczny"
"ale skutki hmb nie będą dobrze widoczne u osoby juz od dłuższego czasu trenującej, u osob zaczynających tak" - ja mam inne zdanie na ten temat: jak myslisz dlaczgo znający się w temacie odradzają młodym, początkującym, powracającym po długiej przerwie, zakup i stosowanie jakichkolwiek odrzywek? właśnie po to żeby nie tracili pieniędzy na duperele, bo efekty wspomagania są niewspółmierne do zysków które wywołują. w wymienionych przypadkach dochodzi do tak szybkich wzrostów, że nie potrzeba "zakrapiać".
" że hmb to antykatabolik i wspomoże działanie kreatyny każde dziecko wie... nie mam racji?!" - wspomoże, albo nie wspomoże. same chwyty marketingowe nie wspomagają reklamowanych efektów. problem z hmb jest taki, że czasem coś da, a czasem nie (lub niezauważalnie mało), a aspekt cena/efektywność/ryzyko jest ważny (dla niektórych).
"ale skutki hmb nie będą dobrze widoczne u osoby juz od dłuższego czasu trenującej, u osob zaczynających tak" - ja mam inne zdanie na ten temat: jak myslisz dlaczgo znający się w temacie odradzają młodym, początkującym, powracającym po długiej przerwie, zakup i stosowanie jakichkolwiek odrzywek? właśnie po to żeby nie tracili pieniędzy na duperele, bo efekty wspomagania są niewspółmierne do zysków które wywołują. w wymienionych przypadkach dochodzi do tak szybkich wzrostów, że nie potrzeba "zakrapiać".
" że hmb to antykatabolik i wspomoże działanie kreatyny każde dziecko wie... nie mam racji?!" - wspomoże, albo nie wspomoże. same chwyty marketingowe nie wspomagają reklamowanych efektów. problem z hmb jest taki, że czasem coś da, a czasem nie (lub niezauważalnie mało), a aspekt cena/efektywność/ryzyko jest ważny (dla niektórych).
Przeszłości już nie ma. Przyszłości jeszcze nie ma.
Teraźniejszość to nasze wspomnienia i marzenia.
...
Napisał(a)
“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski
Polecane artykuły