Ponieważ zostałem wywołany do tablicy...
Jeżeli ktoś nie uważa, że
Olimp zmienia się wciąż w dobrym kierunku, to po prostu, albo nie jest obiektywny, albo ma bardzo wąskie pole widzenia sytuacji.
Jak firma dba lepiej o kienta, niż Olimp?... Nowe wdrożenia, szeroka oferta, atrakcyjne formy preparatów, atrakcyjne formy sprzedaży, pełna informacja o produktach, konkursy, nagrody, gratisy, itp, itd.
Klienci internetowi są obsługiwani z pełną pieczołowitością - nasi pracownicy odpowiadfają dziennie na kilkaset meili, kierowanych na adres korespondencyjny firmy. Sfd nie jest pierwszą "linią ognia", bo tu pojawia się - góra - kilka pytań dziennie. Te parytety ustalają przecież sami klienci - internauci. Z prostymi pytaniami na Form radzą sobie doskonale moderatorzy, a Darek i Ja wchodzimy na ogół w bardziej skomplikowane tematy. Po prostu - nie mam czasu, aby pół dnia przebywać na Forum. Teraz nie ma mnie prawie wcale, bo współpracuję z innymi specjalistami Olimpa nad sprawami, związanymi z funkcjionowaniem firmy w standardzie GMP.
Ale z pokorą przyjmuję uwagi krytyczne drogich kolegów. Myślę, że ten dział można rozhulać?... Dla tego proszę kolegów raczej o pomysły na utrakcyjnienie tego działu, a nie jedynie o bezkonstruktywną krytykę. To jest bardzo ważne, bo przecież to Wy - drodzy koledzy - musicie powiedzieć, co byście tutaj mile widzieli.
Może wspólnie namówimy Olego do jakiegoś konkursu?... Np.: kto podda najlepszy pomysł na uatrakcyjnienie tego działu, ten wygra...