SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

brak zwrotu środków. sklep SFD przestał odpowiadać - zamówienie nr 3600543

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2490

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16
Witam,

Zwrot został odebrany przez sklep 22.12.2020 - dziś mamy 05.01.2021. Zrezygnowałem z 2 rzeczy z kilku. W zamówieniu było więcej produktów.
Sklep/magazyn otrzymał zwrot w dniu 22.12.2020 od kilku dni sklep przestał się odzywać. Nie chce potwierdzić kwoty zwrotu, ani uwaga po 14 dniach nie ma informacji z magazynu czy i gdzie jest zwrot... Po 2 tygodniach oni się nie skontaktowali samemu z magazynem tylko czekają na ich "ruch". Dziś mija 14 dni od otrzymania zwrotu. Sklep tłumaczył się, że mieli wolne w Wigilię Bożego Narodzenia (24.12) oraz chyba 1 dzień po Świętach. No ale co z pozostałymi dniami pracującymi? Przecież ich również obowiązuje terminowość. Na początku Pani z biura obsługi klienta mnie zapewniała, że zwrot środków będzie szybko... Chyba się pomyliła. Najlepsze, że sklep przestał odpowiadać. Daję im czas do końca tygodnia. Będę musiał niestety zgłosić to odpowiednim instytucjom. Akurat muszę przyznać po nich się tego nie spodziewałem. Ale widać, że mają problem by oddać moje pieniądze gdy towary uczciwie odesłałem w terminie. Ja zachowałem terminowość, byłem słowny. Niestety sklep SFD mnie oszukał.

Proszę o pomoc.



Zmieniony przez - BenSS w dniu 2021-01-05 12:58:18

Zmieniony przez - BenSS w dniu 2021-01-05 12:58:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 201
Witam, sprawa została wyjaśniona i rozwiązana w prowadzonej korespondencji mailowej. Dziękujemy i pozdrawiamy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16
Witam,

Sprawa wcale nie została jeszcze wyjasniona. Pieniędzy nadal nie mam na koncie (potwierdzenia przelewu również nie otrzymałem). Dopiero jak otrzymam zwrot środków (+ otrzymam bon rabatowy jak państwo pisaliście) to dopiero wtedy potwierdzę, że została wyjaśniona. Póki co oba warunki są niespełnione, więcz proszę tutaj nie podawać nieprawdziwych informacji.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16
nadal nie mam pieniędzy... sklep już dawno przekroczył swoją terminowość. I nadał drodzy państwo nie otrzymałem środków na konto. Gdzie są moje pieniądze? Proszę dodatkowo zgodnie z ustawą konsumenta przelać mi odsetki za każdy dzień zwłoki. Co to w ogóle za poniżające i nieprofesjonalne traktowanie klienta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 33 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 124
Dzień dobry, raz jeszcze pragniemy serdecznie przeprosić. Odpowiedzi udzielimy mailowo :) Pozdrawiamy!


Zmieniony przez - krzysiekcopsfd w dniu 2021-01-11 10:38:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA 3654104

Następny temat

Przysłaliście inny produkt.

WHEY premium