SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nitro+ cm3

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 858

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1067 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33921
siemanko, od jutra zaczynam cykl na nitro 2 i cm3, jest to 4 cykl, 2 miesiace przerwy od krety juz jest, dobre bedzie takie dawkowanie?
DT: rano 4 tabsy cm3, nitro 20-25g przed treningiem i po treningu 4 tabsy
DNT:rano 4 tabsy cm3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1147 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13782
po treningu cm3 odpusc. reszta ok

"Upór i Systematyczność, Efekty Przyjdą Same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1067 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33921
ok dzieki, a ile ciagnac cykl ? 6-7 tyg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8030 Napisanych postów 149259 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1183829
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 279 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11019
A nie lepiej jest odpuścić w DT tą porcję poranną a pozostawić kreatynę okołotreningowo? Czytałem ostatnio art nt tego, że większe korzyści z branie okołotreningowo.
Pytam, bo sam mam identyczny cykl, z tym, że N2 przed treningiem 30g, żeby łącznie w DT było 10g kreatyny,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1067 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33921
takie jeszcze jedno pytanko mam, od wczoraj zaczelem trening hst, i przed nim zrobilem se tydzien przerwy, jak myslicie od kiedy zaczac najlepiej cykl ? Od razu czy np po tyg albo 2 ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1067 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33921
;>?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 270 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8538
ja bym walił od razu ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1067 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33921
moze ktos sie jeszcze wypowie ? bo na silke zara ide
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1067 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33921
podbijam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ultimate nutrition massive BCAA - jak dawkowac ?

Następny temat

THERMO SPEED EXTREME + BCAA

WPC