SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

miksowanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 792

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 725 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11223
Jak to jest czy jak zmiksuje np 400g twarogu to wartosci btw nie zmienia sie ? Czy jest roznica przy jedzeniu a zmiksowaniu i wypiciu ?

Zmieniony przez - borad882 w dniu 2010-11-20 00:04:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
btw nie zmieni się
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 725 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11223
dzieki sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1698 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9914
jednakze przyswajalnosc wypitego a zrzutego w jamie ustnej pokarmu jest nizsza ze wzgledu na wydzielanie amylazy i pylazy w jamie ustnej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 725 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11223
moglbys to jakos rozwinac? to oplaca sie miksowac czy lepiej wpychac na 'chama' ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
najlepiej będzie spozywać i dobrze gryźć i przeżuwać. Wtedy jest pewność że wszystko zostanie przyswojone.

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 725 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11223
tak tak, ale jak chce dostarczyc 5 tys kalori to jak zmiele zalozmy 2 posilki to nic nie bedzie kolidowac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
myślę że przesadzasz z tymi 5 tyś ile ważysz że tyle chcesz dostarczać i jaką masz aktywnośc

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3834 Napisanych postów 63369 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680578
Amylaza nie trawi bialek, wiec w stosunku do sera bialego ma sie nijak. Co innego w przypadku zjedzenia ryzu a wypicia zmiksowanego.


Co to jest pylaza? Chyba miales na mysli pullulanaze.

Zmieniony przez - domer w dniu 2010-11-20 14:22:03

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 725 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11223
waze okolo 110 jestem na saa i musze tyle dostarczac stad te pytanie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta, nabiał.

Następny temat

Pomoc w diecie redukcyjnej !!

WPC zestaw