SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

b.cieżki trening raz w tyg

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 512

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51565 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Eksperymentował ktoś z długim intensywnym treningiem siłowym całego ciała raz w tygodniu? tak by mi pasowało najbardziej - mam swoje powody: jestem studentem, mogę chodzić na siłke raz w tyg za free, i nie chce mi się ćwiczyć co 2gi dzień nawet trenigiem domatora (z przemęczenia i braku czasu: szkoła, potem praca, czasem impreza) nie mam na to głowy i siły, a w weekend zawsze znajdę czas. Zależy mi najbardziej na sile i ogólnym wytrenowaniu, (to byłby też trening wytrzymałości psychicznej)masy i tak nie zwiększę z moją dietą, ale w dzień treningowy i dzień po mogę troche zainwestować w jedzenie. Co o tym myślicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7428 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45047
1 trening to imo za malo.

Żyj jak samotnik, trenuj jak maszyna.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2543 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14764