SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zestaw dla poczatkowujacego

temat działu:

Marbo

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2621

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1605
witam .. zaczynam przygode z kulturystyka i nie wiem jaki zestaw kupic bo jestem w tym zielony .. mysle nad http://m.allegro.pl/przedmiot,mega-zestaw-lawka-jetstreamsztanga-70kg-gratis,3020339658.html
Dysponuje kwota ok 1100zl
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 10581 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 218873
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 572 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5846
j/w odpuść sobie tą pseudo ławkę i zdecyduj się na porządny zestaw z oddzielnymi stojakami , który zapewni ci większe możliwości podczas treningów

co do sprzętu to przyłączam się do propozycji oxytone , jestem pewien że ten sprzęt spełni twoje oczekiwania ;)

pozdrawiam i zachęcam do zakupu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1605
dzieki za informacje.. na pewno rozważe .. a co do tych linkow.. to z tych 2 pierwszych mam wybrac ktore mi sie lepiej podoba i jest bardziej funkcjonalne czy jak ? mysle nad ta tansza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 572 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5846
Tak jest kolega OXYTONE zaproponował do wyboru 2 zestawy w podobnym przedziale cenowym