SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zastój BICEPSU :/

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1758

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
jsli dobrze rozumiem jak to dziala
to jakm cudem na plery to jest ?

na kalte - takie izometryczne - ok ale na plery ?

OCENIE PLAN JAK POZNAM TO CWICZENIE, zeby zdecudowac czy masz je ciagnac czy nie

Zmieniony przez - ****master w dniu 2004-07-05 08:33:51

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29343
No Faku bardziej nie moge Ci tego ćwiczenia jush objaśnić. To oceń ten plan bez tego ćwiczenia. A plan postanowiłem ćwiczyć w: poniedziałek, środe, piątek. To jak oceniasz plan :) ?

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Pompki na taborecie-3-4 serie x do zmęczenia
4.Pompki boczne 2-3serie x do zm.
5.Pompki przy ścianie2-4serii x do zm.
6.Pompki w podporze tyłem2-4serii x do zm.
7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
9.i 10.-dwa wybrane ćwiczeniana mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm.
11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm.
12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29343
Faku to jush czytałem, dzięki za przypomienienie. A co do mojego planu to jak oceniasz ? A jak z tym bicem :) ? Dzięki z góry jeszcze raz :P

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
no mowie ze zla kolejnosc - i kupowato bywa ten plan uzloyl zawdowiec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1841 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29343
Nie rozumiem o co Ci chodzi z tą kolejnością. Możesz wytłumaczyć przecież to dział dla " Zupełnie zielonych " będe wdzięczny :)

Co Cię nie zniszczy to Cię wzmocni !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
kolejnosc wykonwyania grup po sobie - zauwaz pewna prawidlowosc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 411 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1859
o tym kolejnosci cwiczen jest chyba na wstepie do atlasu a teraz ja sie pochwale ze jakis czas temu tez skoczylem z 29 cm na 30 bo sie ostro podciagalem - z 8 podciagniec w ciagu chyba miesiaca skoczylem na 13 -14 no i troche pomachalem 5 kilowymi hantlami (tak po 50 razy) ale chyba i tak najwiekszy wplyw mialo to ze fizycznie zaczalem pracowac - nosic szafy i kartony z dokumentami takie po 30 - 40 kilo teraz jednak wiem zetakie machanie nie mialo wiekszego sensu i robilem sporo bledow (zero odpoczynkow regeneracji no i diety) powodzenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak przybrać na sile ?

Następny temat

waga