SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wytrzymać i się nie poddać

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1423

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 221
Witam.
Zdarzało mi się zerkać na forum szukając motywacji do zrobienia czegoś z sobą. Teraz przyszedł czas aby zaciągnąć rady bardziej doświadczonych i poszukać motywacji, która ostatnimi czasy spada.
Trochę o mnie:
Lat 33. Wzrost 178 cm. W 2012 r waga wskazywała 115 kg. Nie posiadam zdjęć z tamtych czasów (trzeba nazwać to po imieniu „kompleksy) w jakiś rok zszedłem do 95 kg. Z taka waga zostałem do 2017 r. Wynikało to z tego, że byłem zadowolony z tego co już osiągnąłem. Przyszedł czas aby dalej cos z tym zrobić. W kwietniu 2017 rozpocząłem redukcję. Stopniowo schodziłem z kaloriami do 2800. Najniżej byłem na 2000, jednak przy takiej ilości czułem się mega słabo. Jeżeli chodzi o treningi były to zorganizowane grupowe treningi na siłowni (czyli szału brak) oraz bieganie. Redukcję zakończyłem przy wadze 72 kg. Wiem, że można było zrobić to lepiej, ale już sił brakło a i swoje dołożyli znajomi i rodzina że wyglądam już słabo. Od listopada 2018 zacząłem zwiększać ilość kalorii i doszedłem do poziomu 3800. Pojawił się problem z wciągnięciem takiej ilości. Pojawił się trening siłowy, widoczny przyrost siły. W maju 2018 waga wskazywała 82 kg. Znowu nastąpiło zmęczenie i rozpocząłem kolejna redukcje z nastawieniem, że teraz dociągnę ja do końca. Na dzień dzisiejszy waga 77kg ilość kalorii 2600. I teraz liczę na waszą pomoc i doświadczenie (szczególnie liczę na pomoc kolegi Hidan20). Jak widzicie na załączonych fotach szału nie ma i raczej nie będzie. Podpowiedzcie co dalej robić, zakładam, że ciąć dalej w dół. Jak z to wyglądało w przypadku Waszej walki, kiedy nastąpił ten przełom? Śledząc forum z reguły widze taki schemat: widzimy „ulanego” gościa i tu raptem boom wycięty i przygotowany do masy. Brakuje mi paru puzzli, tego punktu zwrotnego.














Zmieniony przez - bohuslav w dniu 2018-08-03 22:55:24

Zmieniony przez - bohuslav w dniu 2018-08-03 23:05:48
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
Te 3 ostatnie zdjęcia to te aktualne?

Jeżeli tak to ja bym na Twoim miejscu przeszedł na 0 kaloryczne na okres 2 miesięcy i obserwował co się dzieje z ciałem. Później dodałbym 300 kcal, czyli przeszedł na masę.

Swoją drogą, gratulacje! Wykonałeś mega robotę. Zejść z 115 na 77, na prawdę chylę czoła!
Powodzenia w dalszej drodze :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22126 Napisanych postów 252938 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1311643
Witamy w dziale .
Kawał dobrej roboty
Stosowales jakieś suplementów/odżywki ?

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 221
Z odżywek:
- białko, jak nie byłem w stanie nabić makro oraz jako zmiana smaku do twarogu, naleśników itd.
- kreatyna, w mim przypadku kompletnie niezauważalny wpływ. Skończyło się na jednym opakowaniu.
Innej styczności nie miałem.
Nie wiem czy tylko u mnie, ale zdjęcia z 1 posta jakieś małe mi się wkleiły. Poniżej ostatnie zdjęcia.







Zmieniony przez - bohuslav w dniu 2018-08-04 14:52:00

Zmieniony przez - bohuslav w dniu 2018-08-04 20:22:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1946
Ty już jesteś wycięty tylko masz mało masy mięśniowej. Tak jak napisałem wyżej, przejdź na 0 kaloryczne i obserwuj co się będzie działo z ciałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 221
Miska z wczoraj:
Kcal 2600, B 174 g, W 253 g, T 82 g
Na dzisiaj to samo, z drobnymi zmianami (rotacja warzyw, kasza-ryż)
Wiem lepiej smakuje niż wygląda :)



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 766 Napisanych postów 1207 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 153556
Nie opłaca się ciąć, jest jak jest, bo mało mięcha siedzi. Według mnie możesz na 2 sposoby to rozegrac, albo cierpliwie - wchodzisz na zero kaloryczne (ewentualnie minimalny plus) i skupiasz się na treningu siłowym, lub(bardziej bym sugerował) robisz reverse diet, ale też powolny, żeby siła i ciężary mogły wzrastać wprost proporcjonalnie do kcal, a kcal dodajesz tylko gdy jest zastój siłowy w złożonych ćwiczeniach +/- przez 2 tygodnie(żeby wykluczyć np powody zewnętrzne jak stres czy niewyspanie)

Ja byłem na podobnym etapie co Ty parę lat temu i wybrałem druga opcje, ale musisz wziąć pod uwagę że nie zajmie to miesiac, dwa czy trzy - tylko nawet dwa/trzy lata aż będziesz mógł patrzeć z zadowoleniem na sylwetkę, zależy sporo od indywidualnych predyspozycji i czy się przylozysz do progresji siłowej.


Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2018-08-12 16:36:46

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

https://www.sfd.pl/[BLOG]_Hidan20_Transformacja_od_120kg_-t1137366-s120.html
Szukasz pomocy/rady ? Pisz priv

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Efekty redukcji po 3msc, oporny tłuszcz