SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Worek bokserski + rękawice

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1108

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 124 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2136
Witam! W domu urządzam sobie niewielką siłownię, ale jako że w tematyce sprzętu jestem póki co zielony, to mam nadzieję że nieco przybliżycie mi temat i ułatwicie wybór. Pierwsze pytanie dotyczy wypełnienia worka. Na internecie możemy kupić zarówno takie z wypełnieniem, jaki i bez. Czy wypełnienie jest zazwyczaj dobrej jakości, czy bardziej opłaca się kupić sam worek + torpedę, później dodając wypełnienie. Jeśli opcja druga, to co najlepiej nada się na ów wypełnienie. Druga kwestia to wybór rękawic- Jakie są najlepsze dla początkującego i jakie są najbardziej zaufane firmy, z których sprzęt nie rozleci mi się po miesiącu?(mój budżet to maksymalnie ok 180zł) Z góry za pomoc bardzo dziękuję
pozdrawiam

Zmieniony przez - SqrczyQrzyQrczakSqrczybyq w dniu 2015-01-28 18:59:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 773 Wiek 56 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 24347
Ja osobiście sceptycznie patrzę na naukę sportów walki z netu itp. Wskazówki owszem będą, opis też tylko widzę tu 2 problemy:
1) jak sprawdzisz sam siebie? Do tego jednak, szczególnie na początku, jest potrzebna osoba "z boku" która oceni to i owo, podpowie co i jak poprawić.