SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Uzaleznienie od sterydow

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 29238

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6983
Lęki i niepokój to mam jak nie wezmę leków. Właśnie po to je biorę.
Nie używam ich na własną rękę, jestem pod kontrolą lekarza, ale nie jest to sytuacja tragiczna, po prostu potrzebowałem się troszkę uspokoić i nie ma to nic wspólnego z braniem sterydów, zgrało się po prostu w czasie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3277
dziewczyna odeszla znajdzie sie inna nie ma co płakac :) szkoda zdrowia twojego ale to przeciez byl twoj wybor

Siła to podstawa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 46 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 228