SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening ekto do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 553

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

79

Wzrost

195

Cel treningowy

przybranie masy

Staż treningowy na siłowni

0

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

drążek, obciążenie 12kg (plecak)

Dieta

jest
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
Cześć, mam zamiar przybrać trochę masy mięśniowej. Ćwiczę w domu, a raz w tygodniu mam dostęp do siłowni. Zapotrzebowanie kaloryczne, jak i b/w/t mam ustalone i staram się go codziennie trzymać.

Póki co jestem w stanie zrobić 11 podciągnięć i około 30 pompek.

Do podanego treningu chcę dodać codzienne ćwiczenia A6W.

Poniedziałek:
- podciąganie na drążku szeroko nachwytem: 4 serie do maxa

Środa
- pompki z obciążeniem, ręce szeroko: 4 serie 8-12 powtórzeń

Piątek
- scyzoryki 4 serie po 8 powtórzeń

Sobota: Tutaj dostęp do siłowni. Co mi radzicie zrobić? Myślałem o martwym ciągu, może przysiady zamiast scyzoryków w piątek, albo klatka? Może wpakować jeszcze w jakiś dzień drążek?
I jeszcze pytanie. Czy na takim treningu osiągnę jakiś znaczący progres? ;)
Do tego wszystkiego mam możliwość dokupienia hantli. Warto?

pozdrawiam ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
Nie wiem kto jeszcze wierzy w a6w czy inne podobne śmieszne wymysły.
Dla rozjaśnienia.

http://www.sfd.pl/[Art]Trening_mięśni_brzucha-t949283.html

Skoro masz możliwość chodzenia raz w tygodniu na siłownie, co jest za mało na rozwój masy mięśniowej, trenuj metodyką całościową, aczkolwiek dwa pozostałe dni, ćwicz z obciążeniem własnego ciała. Użyj wyobraźni, lecz na dłuższą metę to nie zda egzaminu.

Jeżeli masz opcję dokupienia sprzętu - zrób to.

Przede wszystkim nie sugeruj się swoją budową ciała - to stek bzdur w niczym Ci to nie pomoże.
Odpowiednia ilość kalorii i rozsądny podział makroskładników zaprowadzi Cie tam gdzie chcesz tzn, nabierzesz masy.

Zmieniony przez - dudee w dniu 2014-09-07 14:13:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
Dzięki za odpowiedź.
A co byś radził kupić na początek, żeby nie wydać na raz za dużo pieniędzy i stopniowo dokupować sprzęt? Dwie hantle z obciążeniem + ławka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
Sztanga/Stojaki/Ławka. Skoro masz już drążek, świetnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
A czy można przeplatać drążek z pompkami dzień po dniu? Czy to już będzie za duży wysiłek i za mało czasu na regenerację?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
To nie ma sensu.

Wyznacz sobie cel i dąż do niego.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2014-09-07 15:36:43
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czworoboczne

Następny temat

Pomoc w ułożeniu nowego planu FBW

Dzem