SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Testo

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 379

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 56
Witam mam pytanie. Mam 21 lat na siłowni trenuję od 1,5 roku. Obwód w bicepsie 39 cm , klatka 110 cm. Od nowego roku chciałbym zacząć brać coś co podbije testo ale nie za mocno. Po prostu coś na lepsze samopoczucie, regenerację itd. Znalazłem w internecie taki suplement: link usuniety i zastanawiam się nad zakupem. Pisze że podnosi lekko testo, obniza estro i kortyzol. Tylko jedno pytanie czy nie bede miał po tym znaczących skutków ubocznych? czy testo nie bedzie mniejsze niż przed uzyciem jak to odstawię itd. ? Proszę o pomoc ;)

Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2017-11-29 19:39:45

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6477 Napisanych postów 142534 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1130103
witaj, przede wszystkim nie wklejamy linkow z allegro.
co do wykorzystania srodkow tego typu, kwestia jak sytuacja wyglada obecnie z hormonami,
w ciemno raczej nie stosujemy tego typu srodkow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 56
A przepraszam za ten link nie wiedziałem ;) W ciemno to znaczy ? jak mam testo na dobrym poziomie to raczej nei bardzo ? ; )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert