SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRWAŁE PRZYROSTY - REALNE SPOJRZENIE

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21249

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1889 Napisanych postów 33938 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 248902
witam zaloge


mysle, ze na prawde ciekawy i doskonale obrazujacy realia temat
WZROST czyli ile jestesmy w stanie zrobic na cyklu MIESNIA

wiele osob zadaje to pytanie..

spojrzmy realnie:
zakladajac ze wszystkie warunki sa spelnione:

* trening odpowiednio stymulujacy
* dieta - zapotrzebowanie energetyczne w pelni pokryte + 200g bialka
* SAA czyli akcelerator anaboliczny

przy doskonale stymulujacym treningu i jednoczesnie pelnym pokryciu kalorycznym - dostarczajac 200g bialka dziennie, mysle, ze jestesmy naturalnie w stanie przyswoic 10-30g i tym samym zbudowac podobna ilosc tkanki miesniowej.. oczywiscie na szybkosc/ilosc nadbudowanych tkanek wplyw bedzie mial szereg innych czynnikow - poczawszy od stosunku LBM/fat, poprzez szybkosc metabolizmu, konczac na ogolnym stanie organizmu.. jak by nie bylo jest to jakis wymierny wynik

wchodzac na koks stwarzamy lepsze srodowisko anaboliczne zatem przedzial na pewno sie przesunie do wyzszych wartosci.. wzrost na pewno bedzie uwarunkowany rodzajem anabolika, dawka oraz indywidualna reakcja na dany lek.. abstrah**ac jednak od wszystkiego mysle, ze mozna uznac wzrost wartosci o 100% realnym, zatem przedzial wygladalby -> 30-60g nadbudowy tkanki miesniowej dziennie co by nam dawalo 1.25 - 2.5g przyrostu wlokien miesniowych na godzine, wyobrazcie tylko to sobie!

dla przypomnienia i uzmyslowienia - przy pelnym pokryciu energetycznym oraz dostarczeniu 200g bialka -> 30-60g z tego zostanie 'przyswojone'

komus mogloby sie wydawac, ze to malo.. prawda jest jednak temu przedzialowi bardzo bliska.. trzeba miec na uwadze, ze 1g bialka z pozywienia to tylko kilkaset miligramow roznych aminokwasow, z ktorych tylko pewna czesc jest uzyta bezposrednio jako przyslowiowa 'cegielka', reszta spelnia inne role a dokladnie jest niezbedna do reakcji enzymatycznych, ktore inicjuje anabolizm

i tak tez dlatego wlasnie z calosci dostarczonego bialka /w tym wypadku 200g/ tylko pewna czesc zostanie przeznaczona na bezposrednia budowe nowych wlokien w znaczeniu doslownym..

ja zastosowalem przedzial 30-60g i mysle, ze jest on w miare trafnym ale nie traktujcie tego jako prawde ostateczna bo to tylko me przypuszczenia niezbedne do zobrazowania calej tej naszej zabawy czyli przyrostu trwalej tkanki miesniowej


i tak teraz wezmy kalkulator i zobaczmy jak to bedzie wygladalo w praktyce:


* w ciagu 1dnia jestesmy w stanie zbudowac od 30 do 60g TKANKI MIESNIOWEJ
* 10dni przy spelnieniu zalozonych warunkow da nam od 300 do 600g przyrostu TKANKI MIESNIOWEJ
* po 20dniach przy tych zalozeniach zrobilibysmy od 600 do 1200g MIESNIA
* 40dni na takim cyklu da nam od 1200 do 2400g MIESKA
* 60dni przy anabolizmie na takim poziomie to przyrost rzedu od 1800 do 3600g TK. MIESNIOWEJ

niesamowite prawda?

6tyg na cyklu da nam 1 - 2.5kg czystego MIESNIA
w 8tyg z kolei jestesmy w stanie zrobic 2 - 3.5kg czystego MIESNIA


mysle sa takie sa wlasnie realia przy typowych naszych cyklach i kazdy powinien byc tego swiadomy :)


ktos moglby sie nie zgodzic argumentujac, iz na cyklu zrobil duuzo duzo wiecej.. owszem - na cyklu robimy znacznie wiecej lacznej masy jednak tylko ta mala czesc jest TRWALA MASA MIESNIOWA

cala reszta naszego przyrostu wiaze sie w najwiekszym stopniu z tymczasowymi skutkami stosowania anabolikow -> nasilona synteza kreatyny -> zwiekszenie energetycznosci komorki -> gromadzenie glikogenu -> zwiekszenie objetosci komorki poprzez jej nawodnienie -> gromadzenie wody oraz caly szereg innych czynnikow zwiekszajacych wage ciala i w tym na pewno przyrost tkanki tluszczowej oraz innych tkanek czy to lacznych czy chrzestnych czy jeszcze innych

no to chyba byloby tyle na temat!

godzina pisania ale mysle, ze bylo warto i dalo do myslenia tym, ktorzy chca w kilka tyg zrobic 10kg miesnia





Zmieniony przez - e-lite w dniu 2005-05-19 01:04:21
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 411 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2627
ciekawe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 548 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4477
qurcze czyli po moim pierwszym cyklu z 100 mety i 5omy nie zrobiłem jednak tych 10kg mieśni !! jezu to dlatego tak szybko spadłem :( kocham to forum

kania

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 3691 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84035
"ze jestesmy naturalnie w stanie przyswoic 10-30g"

e-lite skąd te wartości? (nie czepiam się, tylko mnie to zainteresowało)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92660
To Twoje przemyślenia czy masz jakeiś dane na ten temat?
Pytam z ciekawości jak juz tu jestem.
Zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1889 Napisanych postów 33938 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 248902
wszystko to /lacznie z przedzialami/ to wylacznie moje przemyslenia na drodze empirycznej.. ale mysle, ze bliskie prawdy no bo tak mniej wiecej wynikala IMO z fizjologii organizmu ludzkiego.. oczywiscie wszystko to sprawa dyskusyjna - po to jest post, zeby rozwinac temat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10764 Napisanych postów 46850 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
blad oraz
dlaczego zakladasz liniowosc przyrostow?

Zmieniony przez - ultrono w dniu 2005-05-19 00:24:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 763 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11586
ciekawy art. sog dla Ciebie

fitnessstore.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10764 Napisanych postów 46850 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dlaczego zalozyles przedzial 0-60? Mam rozumiec to jako przyklad ktory mozna ciagnac dalej razem z takim samym przyrostem czy ten szscdziesiaty dzien traktowac jako granice po ktorej twoje przemyslenia traca na sensie? Ogolnie good work
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 497 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7679
fajne dal bym soga ale juz dalem kiedys i nie wejdzie. pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2635 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29092
I tak zbyt wiele czynnikow wplywa na przyrost wiec ciezko strzelic prawidlowo z cyfra. Ale podane jest przedzialami wiec wiesz, ze roznie to bywa. Czesto sie dodaje na koniec winko czy mete az puszcza dlugie estry to i w tym okresie mozna odnotowywac przyrosty jak na poczatku.

Za duzo czynnikow, ale dobrze by bylo, gdyby te empiryczne przemyslenia byly conajwyzej zanizone.

Out of range.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

z towarem do UK

Następny temat

Clomid

Zestaw 1