SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tłuszcze z orzechów i kiełków

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1970

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2259
Jeśli mam w swojej diecie 20g orzechów do zjedzenia w dany dzień, to czy mogę zjeść 300g takich kiełków i zjeść mniej orzechów tak żeby tłuszcz się wyrównał?
Co do kalorii to i tak mam jeszcze spory zapas więc o to się nie martwię, może tylko te cukry ale nie znam się za bardzo

co sądzicie?

300g (141kcal)
8.4 tłuszcz (0.6 nasycone)
6.3 węglowodany (6.3 cukry)
5.4 błonnik
7.5 proteiny




edit//

znalazłem jeszcze takie... to te chyba mogę wcinać nawet bez odejmowania orzechów nie?




Zmieniony przez - kruszkush25 w dniu 2017-09-03 01:45:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6267 Napisanych postów 76019 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754787
Na tyn właśnie polega odpowednie zbilansowanie diety, aby w ten sposób zamieniać produkty a nie jeść ciągle to samo. Kiełki w zależności od tego z czego są, będą miały różne wartości odżywcze. Jednak 20g orzechów to więcej tłuszczów niż 300g kiełków. Przelicz to dokładnie.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2259
Jeśli mam do zjedzenia 20gram orzechów to będzie to 12g tłuszczu. (1,66/1g)
A 300g kiełek to 8.4g tłuszczu więc pozostałe 3.6g tłuszczu będzie z orzechów. Więc z 6-7g orzechów i 300g kiełków.