SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja i brak efektów - Help me!!!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5697

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Co do wypowiedzi nazira: Dzieki bardzo za odpowiedz. Ogranicze w takim razie weglowodany do minimum i postaram sie nie przekraczac 1300-1400kcal i zobaczymy czy bedzie lepiej :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3164
Martucca, nikt nie kwestionuje Twojej wiedzy, wszystkie dziewczyny są też wdzięczne za pomoc. Czy Twoja wiedza jednak upoważnia Cię do takiego traktowania drugiego człowieka? Osobiście jestem nauczycielka i tłumaczką z angielskiego i czasami rżę do monitora jak widzę Wasze wypociny z błędami w ojczystym języku i to takimi, których 10-latek nie powinien już robić. Mam też kogoś za to upokarzać?



Zmieniony przez - Papparappa w dniu 2013-07-11 12:06:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1036
diana, nie! Najpierw przeczytaj podlinkowany art, przemysl i zastanow sie na ile masz silnej woli zeby zaczac! Dwa, nie przejmuj sie docinkami i impertynencja, Ty jestes kowalem swojego losu i Ty sama bedziesz decydowac o tym jak wygladasz i jak sie czujesz przede wszystkim. Lisus zmiksowalas chyba wypowiedz moja i autorki, przeczytaj ze zrozumieniem. Martucca, mnie tez ktos prowadzil i prowadzi za reke, a forum ma dawac wsparcie a nie zniechecac. SOrry ale zalogowalam sie z zamiarem zalozenia mojego watku/dziennika i na samym wejsciu przeczytalam, ze ktos jest nieestetyczny, zaraz mi sie przypomnial komentarz pewnej trenerki fitness, ktora miala mi pomoc - no tak, mocniejszy typ z wielkim westchnieniem. Nigdy wiecej nie spotkalam tej kobiety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie