SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja->trening; interwaly?laweczka?standard?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1621

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1348
Witam, pisze z pytaniami kilkoma w sprawie redukcji

jak biegać?
czytałem tutejsze teksty o interwałach, że ladnie palą, a że bieganie standardowe obciąża stawy, wyglada to tak

Jak biegąc? interwaly ? czy dlużej? biegam juz miesiąc "normalnie" czyli w granicach kilku kilometrow szybszym truchtem wychodzi w czasie 50 minut biegu non stop rzecz jasna, ale jak mowa byla obciaza to stawy jak czytalem tutaj, odczulem sam na sobie dyskomfort przy takim bieganiu przypomnial o sobie na dluzsza mete uraz stopy, jak wiadomo interwaly sa dla wytrzymalowsciowo lepszych wiec postanowilem biegac jak biegalem miesiac i zaczac interwaly, wiec tak zrobilem, tylko teraz pytanie czy to dobry plan? odlozyc ten dluzszy bieg, i w zamian za to wbic tu interwały ? ( rzecz jasna interwaly jesli chodzi o bieg) zamieniac to ? interwaly daje rade w granicach 14 minut a jak wiadomo gora 20 minut nalezy tak biegac no ale czy warto to przekladac czy bedzie lepszy efekt? Diete trzymam odpowiednia, ten temat tyczy sie glownie treningu! takze prosze odlozyc wypowiedzi na temat diety na bok chwilowo. Trening jest domowy niestety a ze nie dysponuje rowerkiem to on odpada, dysponuje za to laweczką do brzuszków czy to sie zda? czy pomoze w redukcji na tyle znacząco by warto bylo ją męczyc?
mam rowniez hantle!4kg. Nie mam dostepu narazie jako takiego do silowni(po ponad 2 latach musimy znalezc nowa miejscowke). Prosze o odpowiedz

yję dla takich chwil kiedy bierzesz haust powietrza
i krzyczysz chwilo proszę bądź wieczna
jestem zuchwały, bezczelny, zachłanny i co?
od kiedy pamiętam chciałem zobaczyć wszystko

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47459 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
W poście podwieszonym masz treningi w warunkach domowych. Wystarczy drążek do tego by zrobić parę fajnych obwodów. Jeśli chodzi o bieganie, to ja akurat nie biegam za długo ze względu na stawy. Możesz robić aero, interwały, możesz łączyć obie te formy. Jeśli stawy zaczną boleć, to kup lepsze buty i skróć czas treningu. Mnie akurat bolały stawy przy długich wysiłkach, a jak wprowadziłem HIIT to bólu nie czułem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 982 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12814
a ) dobre buty i rowna nawierzchnia
b) alternatywnie miekka trawa
c) nic nie powstrzymuje Cie zeby dalej biegac dlugodystansowo a w inne dni HIIT
d) jak nie masz miesni brzucha to mozesz zaczac cos z tym robic

****owe rozgrzewki i cool down tez przyczyniaja sie do kontuzji, nawet postawa podczas biegu i odpowiednie tempo ,poczytaj detale na google. Wazna jest tez regeneracja , polecane sa zimne i cieple prysznice na przemian po biegu . To tylko kilka z metod dbania o cialo przy uprawianiu biegania .

osobscie jak zaczalem przygody z bieganiem to doznalem szybko kontuzji obu kolan na raz ze wzgledu na :

Bieganie po afalscie
nierowny asfalt
za dlugie dystanse jak na poczatek
biegalem z gorki i pod gorke
zla rozgrzewka
zle buty na asfalt
zla regeneracja (nie wiem ile zawdzieczac suplementom takim jak BCAA,Omega 3 , multiwitamina,prysznice,lepszy sen)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALACZE

Następny temat

trening poznym popoludniem a jedzenie

Fruzelina