SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerwa w Cwiczeniach

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1323

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 149
Witam wszystkich. Jestem na forum zielony jak klonowy lisc. Na silownie chodze 7 miesiecy od pn do pt na okolo 2 godziny. W tym czasie zrzucilem zapas tluszczu 15kg (z 85kg do 70kg)i w tym czasie w miare poprawnie zarysowaly sie partie miesni. Najostrzej trenuje miesnie brzucha i tu efekty sa bardzo dobre. Mieszkam w Londynie a teraz na swieta Wielkanocne mam zamiar zjawic sie w Polsce. Czy moge sobie pozwolic na przerwe w terningach na 2 tyg czy jest to absolutnie niewskazane? Oczywsicie na biezaco moge sobie robic jakies pompki i zawsze pobiegac (lub poskakac na jakims baleciku) Wiadomo, ze w kraju chcialbym sie pobawic i zrelaksowac, ale staram sie ciwczenia traktowac bardzo powaznie wiec nie wiem jak sie zachowac. Czy w dwa tygodnie mozna duzo starcic ze swojego aktualnego dorobku? I co z odzywianiem, oczywsicie nikotluszczowa dieta proteinowa bede sie staral utrzyamc, ale swieta swietami...i nie wiem na ile moge sobie pofolgowac zwazajac na to, ze wypadne z treningu. Jesli ktos z Was moglby mi doradzic prawidlowy tryb postepowania to wielkie dzieki. Serdecznie pozdro dla wszystkich zapalonych!

...always look on the bright siede of life....

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 657 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 51103