SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przekąski

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2212

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57813
Cze wszystkim.
Co jadacie na przekąski, np. żeby to można było ze sobą wziąść.
Ja osobiście biore w takim plastkiowym pojemniku, ryż z jogurtem i bananem, ewenetualnie z biłaym serem, albo coś w tym guście.
Może podsuniecie mi jakieś pomysły.
Jakby ktoś miał jakies fajne przepisy z podanymi wartościami odżywczymi będe wdzięczny.
Z góry dzięki

Luke

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 525 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18280
Ad16. Podjadanie ma złą reputację, ale przecież jedzenie pomiędzy posiłkami nie musi koniecznie prowadzić do zachwiania zdrowej diety. Badania wykazały, że jedzenie kilku małych posiłków dziennie zamiast jednego dużego jest lepsze. Musisz jednak wybrać właściwe pokarmy. Na przykład precelki lub prażona kukurydza bez tłuszczu zamiast ziemniaczanych chipsów, dostarczą w miarę pożywnej przekąski o niewielkiej liczbie kalorii. Kluczem do zdrowego podjadania jest wybór różnorodnych przekąsek, które dostarczają dobrej mieszanki witamin i składników mineralnych, błonnika i złożonych węglowodanów. Zjadanie małej ilości jedzenia w ciągu dnia utrzymuje poziom cukru na bardzo stałym poziomie. To z kolei może pomóc w kontroli poziomu cholesterolu, a także zmniejsz ryzyko choroby serca. Stały poziom cukru we krwi zapobiega także skokom poziomu insuliny, które wzmagają syntezę i zaleganie tłuszczu. przekąska potrafi zregenerować fizyczną i intelektualną energię zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz i podjadanie tak naprawdę pomaga w kontrolowaniu wagi, gdy obniża apetyt. Oczywiście nie każde podjadanie jest korzystne. Przekąski mogą zwiększyć ilość niechcianego tłuszczu i kalorii w diecie, zwłaszcza jeśli są to zwykłe ciasteczka lub cukierki. "Nieświadomi" podjadacze, którzy nie myślą o zawartości swoich przekąsek, powinni zająć się poważnym planowaniem. Zalecane jest porcjowanie przekąsek zawczasu lub kupowanie przekąsek już porcjowanych, takich jak małe torebki niesłonych precelków lub miniaturowych ciasteczek ryżowych. Tak więc dokładnie planując i urozmaicając przekąski, możesz uczynić podjadanie miłym i zdrowym zwyczajem (post Si2uiela nie po to jest glownym postem zeby go nie czyatc !!!!!! )

>>>>Bez Masy Nie Ma Klasy , Ale Są Zakwasy<<<<

>>>>Bez Masy Nie Ma Klasy , Ale Są Zakwasy<<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57813
Ja bym dodał ze dobra przekaska sa wafle ryzowe nie sa tuczee a wrecz pomogaja trwienie poniewaz zwieraja asz 6,8g błonika/100g. Sa lekie i małe

<<<<Jeśli chcesz komuś obić twarz najpierw ją sam musisz nadstawić>>>>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57813
Ok Berez, ale te wafle ryżowe to prawie same węglowodany, a jak dorzucić trochę białka do takiej przekąski ?

Luke
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

konserwanty, antyutleniacze...

Następny temat

Dieta od nowa....

;