SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o ocene

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7807

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
przepraszam pomylka fotek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
teraz beda aktualne... nic ciekawego... sam sie zdziwilem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
...
Napisał(a)
Usunięty przez 50 Dollars za pkt 1 regulaminu
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1200
zadnej sensacji tu nie ma ale ocena jest wazna... a poza tym na realu to wyglada TROCHE lepiej... Taka mam budowe i nie moge sobie ulozyc odpowiedniego treningu... Jak ktos sie orientuje to mile widziane sa jakies wskazowki...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący