SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 964

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 150
Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum. Mam 20 lat. Jestem studentem. Od 2 tygodni chodze na silke. Wczesniej mialem stycznosc z silka w wieku 16 lub 17 lat nie pamietam chodzilem czasami ale nie regularmie. W poprzednim roku tak samo troche trenowalem z tym ze tylko 2 miesiace wytrzymalem ale za to regularnie. Jestem bardzo chudy mam okolo 185 cm wzrostu i waze okolo 75 kg. Z tym ze mam sadelko na brzuchu i tak mi sie wydaje ze to z 5kg tak na oko. Ale rece i nogi to patyki. Od 2 tygodni chodze regularnie na silke i na basen. Poniedzialek basen Wtorek silka Sroda basen Czwartek silka Piatek basen Sobota silka. Na silce cwicze zawsze 3xtydzien te same partie w kolejnosci:3x12ławka prosta;3x12ławka skosna;3x12motylek;3x12barki na maszynie;3x12plecy przyciaganie do klatki na wyciagu;3x12nogi;3x12biceps sztanga. Z mojej diety wywalilem chleb i bulki(strasznie tucza). Jem ogolnie bardzo duzo miesa mielone schabowe piers z kurczaka czasem rybe kielbase(nigdy z chlebem lub bulka)ser bialy jajka(jajecznica) ale za to malo weglowodanow(boje sie o swoj brzuch). Mam takie pytanie: co powinienem jesc aby przybierac regularnie na masie ale zeby nie szlo w brzuch? Czy makaron i ryz sa wskazane? Na razie pozwalam sobie tylko na ziemniaki w bardzo malych ilosciach do kotletow. I czy moge cwiczyc te same partie zawsze czy nie? Warto kupic kreatyne? Bialko chyba drogie jestem studentem kasy za bardzo nie mam. Ile kalorii potrzebuję codziennie? czy 2000 starczy? Z gory dziekuje uprzejmie za pomoc przepraszam ze tak sie rozpisalem. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!