SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w treningu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 912

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42
Witam!
Co mogę zrobić z 10-kilogramową hantelką? Pytanie może niezbyt sprecyzowane ale chodzi o jakiś rozkład ćwiczeń. Do dyspozycji mam tylko jedną hantlę 10kg i 3kg no i trochę miejsca w pokoju :P Moje dane: 14 lat ok. 180cm wzrostu, 65kg i jestem zupełnie zielony. Nigdy wcześniej nic nie trenowałem (prócz A6W). Proszę o pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 52823
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42
Chyba się nie zrozumieliśmy. Chodziło mi o rozkład ćwiczeń z użyciem hantli (tylko).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 8416 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79983
w taki wieku to idz lepiej na jakies sw.

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42