SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 740

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 264 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8103
Mam problem z tym ze mi kości "strzelają"
przy robieniu barków cały czas mi strzela lewy bark,

Co da sie z takimi rzeczami zrobic bo to troche denerwujące
dobze sie rozgrzewam i rozciągam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16254 Napisanych postów 64855 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550182
Poszukaj postów / wypowiedzi Moderatora kradam. Z treści powinieneś wyłowić coś pod siebie.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
witam jezeli mam 36,8 36.9 goraczki to moge cwiczyc na silowni ?? temp mi skacze w ciagu dnia raz 36,6 raz 36,9 wczesniej bylem chory na zatoki ale juz sie wyleczylem wiec moge cwiczyc??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16254 Napisanych postów 64855 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 550182
Jaka to gorączka
Jak się czujesz na siłach - ćwicz.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
oki hehehe dzieki ale zawsze mialem 36.6 przynajmniej w zime czy w dzien ma prawo skakac tak temp 36,6 36.8 36,9 hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
jak mi tak temp skacze to troche dziwnie sie czuje nie tak jak zawsze jak by mniej sił i oczy troche bola
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
no wlasnie jescze dodam ze nie czuje sie tak na 100%dobrze troche senny jestem jak mam 36,9 i swiatlo mnie razi co to moze byc prosze o rade szybka??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gdzie w Polsce jest najlepsze klinika okullistyczna?

Następny temat

Wybicie Kciuka

Fruzelina