SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o porady w sprawie całkowitej zmiany trybu życia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 544

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 0
Cześć wszystkim, jak widać jestem tutaj nowy. Założyłem tutaj konto, ponieważ chcę coś zmienić w swoim życiu, a że niestety jestem laikiem w tej materii, pomimo wielu przeczytanych informacji w internecie, dalej mam mętlik w głowie. Mam nadzieję że uda mi się uzyskać od Was wielu przydatnych i ciekawych rad. Zacznijmy...

Moja historia jest trochę długa... Może zacznę od tego; mam 22 lata. Jeszcze 2 lata temu ważyłem 103kg przy wzroście 185cm, aktualnie ważę 92kg, wzrost ten sam. Na przełomie listopada/grudnia uświadomiłem sobie że tak dalej być nie może, coś trzeba ze sobą zrobić. Moja waga wtedy wynosiła 98kg, aktualnie jak wspomniałem 92 - czyli 6kg mniej w 4 miesiące, a poniżej rzeczy które zmieniłem od tamtego czasu:
-zacząłem pić dużo wody (jak najmniej soków i innych bzdetów)
-więcej owoców, warzyw, ryb, zdrowszych posiłków/przekąsek, natomiast dalej jem tak jak kiedyś, tylko po prostu mniej.
-zacząłem chodzić na basen
-ostatnimi czasy organizuję sobie "szybsze" wielokilometrowe "spacery".