SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o poradę masa redukcja czy zero kaloryczne ??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 650

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7683 Napisanych postów 78199 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 654298
Jeżeli odczuwa już znaczne znużenie treningiem FBW i nie widzi już takich efektów jak na początku, pomimo zapewniania organizmowi wszystkich niezbędnych czynników do wzrostu (sen, dieta, odpowiednie rozłożenie treningu, regeneracja), wtedy jak najbardziej może spróbować treningu dzielonego, jednak sugeruję spróbować najpierw czegoś pomiędzy treningiem FBW a klasycznym treningiem SPLIT. Mianowicie podział treningu na góra–dół, przód–tył czy wreszcie push & pull. Nie zmieniłabym jednak na sile . Najpierw porządek w diecie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1327
Dzięki wszystkim za odpowiedz , tak zrobię teraz jestem na 2300kcal i waga stoi wejde na 2600-2800 zobacze co sie bedzie dzialo , odnośnie treningu jestem skłonny zrezygnować z fbw , czyli polecacie większe zakresy powtórzeń np 8-12 ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 943 Napisanych postów 11299 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190254
Witaj,
Co do ilości powtórzeń to już zależy od ciebie do ćwiczeń cięższych jak wyciskania, przysiady czy podciąganie dasz mniej powtórzeń i większy ciężar by lepszy bodziec był dla organizmu. Generalnie to jeśli potrzebujesz informacji co do treningu napisz w tym dziale: https://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1327
Zgodnie z obliczeniami biorąc pod uwagę fakt że 6 lat temu ważyłem +100kg do wzorów przyjąłem wartości skrajne.
1. BMR=(9.99x71)+(6.25x180)-(4.92x23)+5 = 1726
2. TEA = 4x60min x 7 + (4 x (0.04x1726)) = 1956
3. TEA/7 = 1956/7 = 279
4. BMR+TEA=1726+279 = 2005
5. NEAT = 200
6. BMR + TEA + NEAT = 2005 + 200 =2205
7. TEF = 0.1 x 2205 = 220
8. TDEE = BMR + TEA + NEAT + TEF = 2205+220=2405

Tak jak pisałem od dzisiaj wskakuje na 2600 i będę obserwował jak to będzie szło. Mam nadzieję że jakość treningu się poprawi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Różnorodność posiłków - redukcja

nutlove