SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początek masy na cyklu szybkie pytanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 221

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

M

Cel

Masa

Waga

76

Wzrost

182

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Widać mięśnie brzucha więc myśle okolo 15

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Fizyczna praca 8 godz 5 dni w tygodniu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia push pull 4 dni w tyg

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Dieta na redukcji schudłem z 96 na 76 w 9 miesięcy

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bdb

Stosowana lub planowana suplementacja

Prop test ;D, magnez, cynk, witaminy d,k,b6, omega 3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Wiek 279 dni Na forum 291 dni Przeczytanych tematów 2948
Jestem na cyklu solo prop 1ml c2d. Moja waga 76kg, a zapotrzebowanie kcal to około 2600 kcal. Kończę właśnie redukcje (skończyłem na 2300 kcal). Moje pytanie to od jakiej kaloryki zacząć masować, żeby zbytnio nie ulało? Wiem, że na soku przemiał jedzenia jest dużo większy niz naturalnie, więc myślałem zacząć od 3000 kcal. Co myślicie? Rozkład makro : 2,5g białka na kg masy, 1g tłuszczu na kg masy i reszta z węgli.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
niby zaleca się 2g białka, ale na wspomaganiu możesz trochę zwiększyć choć nie iwem czy 2,5g potrzebujesz, tłuszcz 1-1,5g a reszta z węgli z tym, że pamiętaj o dbaniu o źródła tłuszczu, nie rzucaj się na oko na wyższe kalorie, jedz na tym co policzyłeś i obserwuj co się dzieje, jak nie idzie i nie podlewa to dołóż 200kcal
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Wiek 279 dni Na forum 291 dni Przeczytanych tematów 2948
DJ_DoDo
niby zaleca się 2g białka, ale na wspomaganiu możesz trochę zwiększyć choć nie iwem czy 2,5g potrzebujesz, tłuszcz 1-1,5g a reszta z węgli z tym, że pamiętaj o dbaniu o źródła tłuszczu, nie rzucaj się na oko na wyższe kalorie, jedz na tym co policzyłeś i obserwuj co się dzieje, jak nie idzie i nie podlewa to dołóż 200kcal
Moje zapotrzebowanie to 2600 to zacznę od tego 2800 i co tydzien bede zwiększał. Mówisz, zeby białko trochę zmniejszyć? Ułożyłem sobie dietę i wyszło 200g białka przy wadze 76 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
załóż sobie 2.2g białka i wystarczy nie zwiększaj co tydzień tylko po weryfikacji efektów
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 613 Wiek 23 lat Na forum 179 dni Przeczytanych tematów 2294
Nie będzie różnicy w kwestii odżywiania natural - bomba
Może ewentualnie białko warto podbić ale nie ma magii że wchodzi igła i nagle zapotrzebowanie rośnie 1,5 - 2 x
Po prostu ciężej dźwigasz, szybciej się regenerujesz i to wpływa na większe zapotrzebowanie. Pod warunkiem że efektywnie korzystasz z tego co daje towar.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Wiek 279 dni Na forum 291 dni Przeczytanych tematów 2948
DrunkInCarbs
Nie będzie różnicy w kwestii odżywiania natural - bomba
Może ewentualnie białko warto podbić ale nie ma magii że wchodzi igła i nagle zapotrzebowanie rośnie 1,5 - 2 x
Po prostu ciężej dźwigasz, szybciej się regenerujesz i to wpływa na większe zapotrzebowanie. Pod warunkiem że efektywnie korzystasz z tego co daje towar.


Wiesz co głównie chodziło mi czy bardzo podbijać kalorykę, ale jednak wolę zacząc na spokojnie dorzucić do zapotrzebowania z 100 200 kcal na poczatek, a w dzien treningowy z 300 więcej, żeby nie zalało ;D
Dzięki za pomoc!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 613 Wiek 23 lat Na forum 179 dni Przeczytanych tematów 2294
Zależy jak nisko redukcję skończyłeś. Jeśli bf jest mega nisko to wrzucaj od razu rebound i podbijaj znacząco kalorie. Nie ma sensu dalej się trzymać w deficycie.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
możesz w dzień treningowy podbijać znacznie, a w nietreningowy koło zera jechać, tak żeby w tygdniowym założeniu się mieściło wszystko
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Wiek 279 dni Na forum 291 dni Przeczytanych tematów 2948
DJ_DoDo
możesz w dzień treningowy podbijać znacznie, a w nietreningowy koło zera jechać, tak żeby w tygdniowym założeniu się mieściło wszystko


No tak właśnie zacząłem robić. Moje zapotrzebowanie to 2600, w dzień nietreningowy 2700 2800 kcal, a w treningowy 3000.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Wiek 279 dni Na forum 291 dni Przeczytanych tematów 2948
DrunkInCarbs
Zależy jak nisko redukcję skończyłeś. Jeśli bf jest mega nisko to wrzucaj od razu rebound i podbijaj znacząco kalorie. Nie ma sensu dalej się trzymać w deficycie.


Skończyłem na 2300 kcal przy zerze 2600. Bf na poziomie 15 procent ok, ale nie chciałem juz więcej zbijać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3706 Napisanych postów 62762 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 677491
Rzeczywiście stosowanie srodkow dopingujących niewiele tutaj zmienia. Podstawy diety zbilansowanej i rozsądne rozłożenie kalorii po wyjściu z redukcji obowiązują każdego. Na pewno (szczególnie przy 15 procentach tkanki tłuszczowej) niezbyt dobrym pomysłem było wejście prosto z ujemnego bilansu kalorycznego na mocno dodstni. Osobiście bym wyszedł na zerowy bilans kaloryczny 1-2 tygodnie. Obserwował obwody ciała i wtedy ewentualnie podbił o kolejne 300 kalorii trzymając się dalej zasady obserwacji i wyciągania odpowiednich wniosków.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Białko i synteza białek mięśniowych

aerofull