SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początek, porada, wyjasnienie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 329

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

18

Waga

78

Wzrost

194

Cel treningowy

Zwiększyć masę i mięśnie

Staż treningowy na siłowni

Mizerny, ale ruch fizyczny nie jest mi obcy

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna, siatkówka,

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

dwie sztangielki każda regulowana do 10 kilo

Dieta

Jeszcze nie mam

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

wystające łopatki

Zażywane suplementy

żadne

Ostatnio przerabiany plan

http://www.menshealth.pl/fitness/Kompletny-trening-z-hantlami,3679,1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41
Witam.
Mam już prawie 19 lat, 194 wzrostu 78 kilo samej wagi (bez ciuchów itp). Od półtorej tygodnia zacząłem ćwiczyć, ponieważ postanowiłem ze sobą coś zrobić. Chciałbym zaznaczyć na początku, że jestem chyba ektomorfikiem i przez 10 lat grałem w piłkę (bieganie, aeroby). Od pół roku już nie gram i chciałbym zrobić masę i zwiększyć mięśnie. Ostatnio kupiłem dwa hantle każdy 10 kilo, jednak na razie ćwiczę z obciążeniem pięć kilo na hantel.
Od poniedziałku 03.02.2014 ćwiczę tym programem, tzn. wykonuje ćwiczenia zawarte w tym artykule http://www.menshealth.pl/fitness/Kompletny-trening-z-hantlami,3679,1  dzisiaj miałem już ogólnie piąty "trening". Wszystkie ćwiczenia robię z obciążeniem 5 kilo na rękę, oprócz grzbietów, brzuszków. Do tego co jest na tej stronie dołożyłem jeszcze przedramię - oba hantle w rękach i wypuszczanie i podciąganie hantli. Wszystkie ćwiczenia łącznie z rozgrzewką pięciominutową zajmują mi około 40 minut, nie za mało? Zastanawiam się czy nie dołożyć jeszcze do tego pompek i ćwiczenie na triceps, tak jakby pompki tylko odwrócone na krześle nogi, ręce na łóżku i opuszczanie się i podciąganie. Nie będzie za dużo jak na początek i mógłbym dołożyć takie ćwiczenia? Chciałbym również zaznaczyć, że nie jestem taki zielony do końca w ruchu fizycznym. Trenowałem czasami brzuch, ciągle robiliśmy coś na treningach trzy razy w tygodniu przez 10 lat, więc do wysiłku fizycznego jestem przygotowany - tak uważam.
Wiem, że jest do tego potrzebna odpowiednia dieta, około 4000 tysiące kalorii na dzień, dziewczyna układa mi dietę, więc będę miał ją za dzień, góra dwa :)
Co jeszcze powinienem wiedzieć ? Jakieś uwagi, pytania, porady? Prosiłbym bardzo o odzew.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 17852 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 63599
dzial "trening w domowych warunkac"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy pomoglibyście by mi w treningu ?

Następny temat

Trening FBW