SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POMOCY -szczupły!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 947

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8
Mam 22 lata, 186cm wzrostu 70kg jestem szcupły.
Jem bardzo duzo i nie mogę nabrać masy. Mysle o siłowni, ale czy to nie jest obciach w takim stanie tam się pokazać? Jakiećwiczenia jęsli już. Bardzo prosze o pomoc, wiem że jest tu wiele osób które się na tym znają - ja jestem zielony. Napewno wielu z Was kiedyś miało taki problem. Z góry dziękuję za pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 17 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 35589
W żadnym wypadku pokazywanie się na siłowni to nie jest obciach. Każdy, nawet największy paker był kiedyś mały i słaby Na początku radziłbym zaczynać od treningu ACT, który masz w postach podwieszonych. Ja tak zrobiłem i nie narzekam, on daje dobrą podstawę pod dalsze wysiłki. Następnie zainteresuj się FBW, masz je w dziale trening dla początkujących. Powodzenia!

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1457 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29662
słuchaj.. Po 1: nie jedz duuuuzo i byle czego bo to ci nic nie da. Musisz jest odpowiednie produkty ktore maja duze weglowodanow przyswajalnch. Spożywaj 3500 kcal w pięciu posiłkach. Po 2: ułóż sobie trening na MASE.. po 3, jesli tylko chcesz kup sobie jakies suplemnty. w Twoim wypadku polecam witamine B12, preparaty bialkowe, gainery. Powodzenia:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący