SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Określenie BF i czy coś z tego będzie

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 618

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34
Witam. Moja przygoda z ruchem fizycznym i siłownia zaczęła się w wieku 17lat. Poćwiczylem na siłowni około roku, a później rok kalisteniki 5-6razy w tygodniu. Efekty miałem fajne i jakieś minimum obeznania w temacie ćwiczeń(waga trzymała się około 78-82kg). Po tym przyszły czasy mocnego zaniedbania, gorszy etap w życiu i zejście do nawet 74kg przy wzroście 182cm. Obecnie w wieku ponad 26lat, ćwiczę już od około 17 miesięcy. Z wagi 74kg podskoczyłem w najwyższym momencie do 99.8kg, miałem ambitny cel żeby ważyć 100, ale granica się broniła, a ja nie uprawiałem świniomasy, po prostu lubię jeść dużo zdrowego żarcia. Efekty są spore, ale nawet przy wadze 74 miałem zawsze sporo tłuszczyku, nigdy nie potrafiłem określić ile mniej więcej go mogę mieć. Podejrzewam, że mam budowę endomorficzna i gen do masy po ojcu (który potrafi ważyć 120-140kg przy względnie dużej ilości mięśni i tym samym wzroście). Lekka ginekomastia bądź lipomastia występowała u mnie od wieku nastoletniego. Będę wdzięczny za pomoc w określeniu BF i może określenie mniej więcej w jaka wagę na redukcji powinienem celować. Chciałbym zejść chociażby w okolice 12-15bf pod zdrowe masowanie.













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34
No i obecnie zdjęcie przy wadze około 98kg. Zdjęcia powyżej są w kolejności.

80kg w wieku młodzieńczym.